Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna v nové kampani upozorňuje na obavu Čechů hovořit otevřeně o penězích
Když spolu mluvíme, jsme #silnější. Pod tímto sloganem spouští Česká spořitelna novou kampaň, která pokračuje v komunikačním konceptu #silnější. Z výzkumu Spořitelny a agentury Kantar vyplynulo, že téma peněz a správy osobních financí je pro většinu Čechů stále velké tabu. Kampaň, která ukazuje překonání komunikační bariéry ve vztahu otce a malého syna se snaží právě na tabu v mezilidské komunikaci upozornit a chce tak ukázat, že když spolu lidé hovoří o osobních financích, může jim to pomoci lépe a zdravěji hospodařit.
silnejsi

„Z našeho kvalitativního průzkumu vyplývá, že lidé mají bariéry, které jim brání mluvit o financích, ať už je to strach, stud nebo nedůvěra. Cílem další fáze kampaně #silnější je bourání těchto bariér, posílení důvěry naší značky a prezentace konkrétních příkladů, jak umíme pomoci k zdravějšímu rodinnému či firemnímu rozpočtu,“ říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.

Ve čtyřech rozdílných verzích televizního spotu kampaně pak Spořitelna ukazuje příklady čtyř aktuálních služeb, jimiž pomáhá zlepšovat zdraví klientů - pomoc se zajištěním nároku na příspěvek na bydlení, 15% sleva na nákup potravin s Moneyback, firemní poradenství a odložení splátek.   

Kampaň odstartovala 3. října a poběží na TV Nova, Nova Cinema, ČT 2 a ČT Sport až do konce prosince. Kromě TV spotů ji mohou lidé zaznamenat na billboardech po celé ČR, ve výlohách pobočkové síti, na sociálních sítích, internetu, ale i v síti multikin Cinema City. 

Datum vytvoření: 05/10/2022

linkedin

Komentáře komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá? Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Služby přebírají otěže ekonomiky Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek