Přejít k hlavnímu obsahu
MasterCard a ČSOB vyhlašují soutěž „Měsíc bez hotovosti“
Klienti ČSOB a Ery si budou moci vyzkoušet, jaké je to žít měsíc bez hotovosti. Během soutěže, na které spolupracuje i společnost MasterCard, budou klienti po dobu jednoho měsíce odměňováni za to, že zapomenou na hotovost a budou se snažit platit veškeré své nákupy kreditkou. Výherce bude odměněn nevšedním víkendem v zahraničí pro dva.

Princip soutěže je jednoduchý. Stačí, aby klient platil veškeré své zářijové nákupy kreditní kartou a zároveň plnil speciální týdenní úkoly. Za tyto nákupy a splněné aktivity dostává v soutěži body. Čím více bodů obdrží, tím větší má šanci získat lepší výhru. Klient může získat v soutěži extra body navíc i za nejrůznější splněné aktivity.

Klientům bude každý týden (celkově 4x za dobu trvání soutěže) poslána na jeho telefon sms se zadáním jednoduchého úkolu, který by měl splnit – například zaplatit kartou v lékárně. Pokud tak učiní, získá extra body na své bodové konto, které si může pravidelně kontrolovat online a zjišťovat své průběžné umístění. Další extra body může získat například i za vyplněný kvíz.

Podobná soutěž probíhala již na začátku tohoto roku, ale mohli se jí zúčastnit pouze zaměstnanci banky. A právě díky pozitivní odezvě bude soutěž v létě spuštěna i pro klienty ČSOB a Ery. „Naší snahou je motivovat klienty, aby objevili, jak pohodlná a jednoduchá platba kreditkou je a kolik dalších výhod přináší – naše klienty například odměňujeme 1 % z každého nákupu zpět na účet kreditní karty. Placení kartou je také rychlé, bezpečné a velmi komfortní; počet klientů, kteří placení kartou využívají, neustále stoupá. Proto chceme ocenit ty, kteří kartu maximálně využívají a nebojí se platit i menší částky.“ V interní soutěži zaměstnanci spojili příjemné s užitečným. Navíc ti, kteří se do soutěže zapojili, platili 2,5krát častěji než ostatní. Na samotné soutěži ocenili především její netradičnost a také hravé zpracování,“ vysvětluje Jana Opršalová, výkonná manažerka segmentu Platební komfort ČSOB a Ery.

Podle Matouše Michněviče, ředitele pro produkty MasterCard patří hotovost minulosti.  Je pomalá pro obchodníky i zákazníky, drahá, protože se musí zajistit její kontrola a navíce dá snadno ztratit. „Budoucnost patří platebním kartám, což potvrzuje i náš každoroční průzkum MasterIndex, a tato akce to dál podpoří,“ uzavírá Michněvič.    

Datum vytvoření: 29/07/2015
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá? Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Služby přebírají otěže ekonomiky Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek