Přejít k hlavnímu obsahu
UniCredit Bank si připomíná 150. výročí založení své předchůdkyně
U příležitosti 150. výročí Živnostenské banky a oslavy 100 let tuzemského bankovnictví pozvala UniCredit Bank 9. listopadu významné osobnosti do původního sídla Živnobanky, současné České národní banky. Historii, současnost a budoucnost bankovnictví představili: Jiří Rusnok, guvernér České národní banky, Václav Klaus, bývalý prezident ČR, Jiří Kunert, generální ředitel UniCredit Bank, Carlo Vivaldi, ředitel pro střední a východní Evropu skupiny UniCredit, Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu či spisovatel a historik Pavel Kosatík.

UniCredit Forum provázela výstava popisující fascinující historii a význam Živnostenské banky i její proměnu v UniCredit Bank.

„Živnostenská banka zaujala po vzniku československého státu vedoucí postavení jak v bankovnictví, tak v hospodářském životě a dokázala se rychle přeorientovat na moderní styl práce. Na její tradici jsme v UniCredit Bank hrdě navázali. V uplynulých letech jsme prožili několik významných událostí a úspěchů. První přeshraniční bankovní fúze české a slovenské pobočky, sjednocení služeb pod silnou finanční skupinu UniCredit Bank i budování silného korporátního, privátního a retailového bankovnictví ještě více posílilo naši pozici lídra na trhu,“ říká Jiří Kunert, předseda představenstva a generální ředitel UniCredit Bank, který byl také dlouholetým ředitelem Živnostenské banky, a dodává: „Je nám ctí, že díky našim klientům, jejich rodinám a firmám můžeme být společně po několik dekád hybatelem nejenom dějin, ale především tuzemské ekonomiky.“

Jen během posledních několika let přinesla UniCredit Bank na trh mnoho novinek a inovací. Významně posílila distribuční síť, zavedla koncept franšízových obchodních míst, představila vlajkové bezpoplatkové U konto, přinesla svým klientům jednoduché mobilní a internetové bankovnictví, online prodej bankovních produktů, zjednodušila procesy v retailovém, firemním i investičním bankovnictví a dále investuje do digitalizace. Banka tak již dnes myslí na budoucnost a rychle se vyvíjející potřeby klientů.

„Klíčovým pilířem našeho strategického plánu Transform 2019 je digitalizace. Výrazně investujeme do inovací, abychom mohli předvídat měnící se potřeby, chování a očekávání klientů a vycházet jim vstříc. Klienti chtějí rychlost, inovace a jednoduchost, proto chceme digitální transformací zlepšit zákaznickou spokojenost a zároveň zvýšit efektivitu. V budoucnu budeme investice směřovat do poskytování služeb s vysokou přidanou hodnotou, které využívají relevantní data k přizpůsobení nabídky produktů a služeb v nejvyšší možné míře. Chceme také dále investovat do naší hlavní konkurenční výhody – do našich zaměstnanců,“ říká Carlo Vivaldi, ředitel divize pro střední a východní Evropu skupiny UniCredit.

 

Datum vytvoření: 09/11/2018

ZK_cena podnikatelů

Komentáře komentáře
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v březnu zůstává na cíli, v létě uvidíme další pokles Příběhy uvnitř spotřebitelského koše jsou však nadále velmi rozdílné.  Za poměrn... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Nezaměstnanost mírně vyšší než loni, ale nižší než za covidu Minimálně ve srovnání s předchozími epizodami recese. Březnová míra nezaměstnano... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek