Budoucnost bankovnictví aneb co klienti skutečně chtějí
Vystihnout a zároveň i dostatečně uspokojit potřeby svých klientů patří mezi největší výzvy moderního bankovnictví. Pryč už jsou doby, kdy na bankovním trhu bylo pár hlavních hráčů a klienti byli vůči svým bankám loajální stůj co stůj – v některých případech byli dokonce i hrdi na to, že mohou být klienty právě konkrétní banky.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 20/10/2015
komentáře
Jak sebevědomá bude ECB vstříc strnulému Fedu?
Při pohledu do zpětného zrcátka platí, že od vzniku eurozóny byl Fed v měnově-po...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
ČNB snižuje sazby na 5,25 %, ale jejich trajektorii reviduje prudce vzhůru
Posun trajektorie sazeb směrem vzhůru jsme sice předpokládali, a to hned z někol...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun
V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas