Přejít k hlavnímu obsahu
Komerční banka přichází s inovativními 3D digitálními billboardy
Komerční banka (KB) využívá ve své kampani poprvé 3D digitální billboardy. Jde o premiérové využití nově instalovaných ploch u O2 Universum a nad vchodem do OC Harfa v Praze. Dvacetisekundové 3D reklamní spoty KB s hokejovou tématikou zde bude možné vidět od 18. dubna vždy v době od 6:00 do 22:00 hodin.
KB reklama

3D anamorfní DOOH reklama kombinuje techniky 3D a anamorfní projekce, aby vytvořila dojem trojrozměrného plastického obrazu, prostřednictvím kterého komunikuje směrem ke kolemjdoucím ve veřejných prostranstvích. Tato technologie využívá promítání zkreslení obrazu tak, aby vypadal přirozeně pouze z určitého úhlu nebo perspektivy. Výsledkem je působivý až realisticky plastický efekt, který reaguje na pohyb diváků a perspektivu pozorování, čímž přitahuje pozornost a zanechává trvalý dojem.

„Komerční banka neustále přichází s inovacemi. A to i v oblasti marketingové komunikace, například při využívání nových reklamních formátů," říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro Strategii značky a komunikaci skupiny Komerční banky a dodává: „Trojrozměrná digitální kampaň pro nás představuje zcela novou možnost oslovit naše klienty jedinečným způsobem a posunout hranice našich kampaní do zcela nové dimenze."

„Podobně, jako jsme lídrem v nové éře bankovnictví, chceme být inovativní i v marketingových nástrojích, které ji komunikují. Proto jsme jako jedni z prvních v České republice přišli s 3D digitální billboardovou kampaní. Jinak nepřistupujeme jen k využití mediálních kanálů, ale i k plánování kampaní. Patříme například k prvním, kdo na českém trhu aplikují faktor pozornosti – tzv. attention planning. Při něm je zvolen mix mediálních kanálů a formátů. Ty zohledňují nejen čas, ale také visibilitu a aktivní nebo pasivní propojení spotřebitele se samotnou reklamou. To přispívá k vyšší zapamatovatelnosti značky nebo produktu."

Reklama KB na 3D billboardech bude probíhat od 18. dubna do 4. května. Tématika nadšení z ledního hokeje, kdy KB je sponzorem českého národního hokejového týmu, je hlavním kreativním motivem celé kampaně zaměřené na podporu akvizice klientů na produkty Nové éry bankovnictví KB.

Datum vytvoření: 22/04/2024

linkedin

Komentáře komentáře
Inflace zůstala na svém Meziroční inflace stagnovala na 2,2 %. Za pozornost tentokrát stojí podle mého n... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Český průmysl stále hlavním rizikem probíhajícího oživení Při pohledu do struktury se však jedná o další slabý výsledek. Zaostávání někter... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Vývoj mezd ve druhém čtvrtletí zůstal za očekáváním Průměrná meziroční inflace ve druhém čtvrtletí činila 2,5 %, růst reálné mzdy ta... Jakub Seidler, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user seidler