Přejít k hlavnímu obsahu
Raiffeisenbank představuje nový komunikační koncept
Ve všech médiích se objeví nová reklamní kampaň Raiffeisenbank, kterou vytvořil tým marketingové komunikace banky spolu s reklamní agenturou Ogilvy. Nový reklamní koncept je založený na otázkách, kdy na každou z nich je odpovědí vždy jen SAMOZŘEJMĚ.

Může banka lidem usnadnit život? SAMOZŘEJMĚ. Vážně vybírám ze všech bankomatů zdarma? SAMOZŘEJMĚ. Otázek je mnoho. Od obecných až k těm, které se zabývají konkrétními benefity produktů banky.

„Chceme našim klientům usnadňovat život, a proto je naší nejoblíbenější odpovědí SAMOZŘEJMĚ. Protože když jsou důležité věci ve světě financí samozřejmé, nemusí se jimi klienti zabývat a místo nich se mohou věnovat čemukoliv, co jim dělá v životě radost,“ říká Filip Šanda, ředitel strategie značky a komunikace Raiffeisenbank.

Dosavadní „černobílá“ komunikace byla tvořena tak, aby oslovovala zejména klienty s vyššími příjmy. Nový koncept se v souladu se strategií banky zaměřuje na mnohem širší cílovou skupinu a ukazuje, že produkty a vysoká kvalita služeb jsou určeny všem klientům, nejen těm prémiovým.

„Nová komunikace nás posouvá z dosavadního černobílého do barevného světa a chceme lidem ukázat, že svět financí jim může přinášet pozitivní emoce. Chceme Raiffeisenbank ukazovat jako méně vážnou a více hravou banku, která je tady pro každého,“ doplňuje Šanda.

Od 20. září bude v televizním vysílání image spot a spot na osobní účty. V polovině října se k nim pak přidá třetí spot na stavební spoření od Raiffeisen stavební spořitelny, která bude nově komunikovat ve stejném stylu jako banka. Kromě televize poběží kampaň v onlinu, na billboardech, zastávkách MHD po celé ČR a v Praze také v metru. Image spot bude navíc exkluzivně vidět před novým Jamesem Bondem ve všech multiplexech sítě Cinema City. Během podzimu pak banka plánuje kampaň rozšířit o téma konsolidací, pro které připravuje TV spot, rádiovou reklamu, nové plakáty i online formáty. Rádiové spoty přidá i pro tradiční podnikatelské dny a REKOpůjčku od Raiffeisen stavební spořitelny.

Datum vytvoření: 22/09/2021

linkedin

Komentáře komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá? Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Služby přebírají otěže ekonomiky Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek