Jak si rozumí digitální marketing a finanční instituce?
Digitální marketing je na vzestupu, ovšem stále se hodí pro propagaci jen některých produktů a služeb. Sledování a komunikace v reálném čase je však stále v plenkách. Ostatně podívejte se sami na zkušenosti předních finančních domů.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 26/05/2015
komentáře
Služby přebírají otěže ekonomiky
Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Jak sebevědomá bude ECB vstříc strnulému Fedu?
Při pohledu do zpětného zrcátka platí, že od vzniku eurozóny byl Fed v měnově-po...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
ČNB snižuje sazby na 5,25 %, ale jejich trajektorii reviduje prudce vzhůru
Posun trajektorie sazeb směrem vzhůru jsme sice předpokládali, a to hned z někol...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance