Je možná automatizace bankovních poboček?
V říjnovém čísle jsme psali o budoucnosti bankovních poboček. Jak by měly vypadat a jakou by měly mít funkci, aby je klienti i nadále využívali. Jako jednu z cest jsme uvedli intuitivní, přátelské pobočky, ve kterých se klienti dokáží snadno orientovat a cítí se příjemně. Ale je zde i druhá, alternativní, cesta a tou je automatizace poboček prostřednictvím bankovních kiosků a převedení většiny služeb na prostředí internetu a bankovních automatů.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 11/11/2015
komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá?
Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám
Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
Služby přebírají otěže ekonomiky
Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas