Přejít k hlavnímu obsahu
Je možná automatizace bankovních poboček?
V říjnovém čísle jsme psali o budoucnosti bankovních poboček. Jak by měly vypadat a jakou by měly mít funkci, aby je klienti i nadále využívali. Jako jednu z cest jsme uvedli intuitivní, přátelské pobočky, ve kterých se klienti dokáží snadno orientovat a cítí se příjemně. Ale je zde i druhá, alternativní, cesta a tou je automatizace poboček prostřednictvím bankovních kiosků a převedení většiny služeb na prostředí internetu a bankovních automatů.
Datum vytvoření: 11/11/2015

linkedin

Komentáře komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá? Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Služby přebírají otěže ekonomiky Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek