Jak by měla taková virtuální pobočka fungovat, aby splnila náročné požadavky současných klientů? A jak vlastně vůbec probíhá vývoj nových řešení v ČSOB? Právě na tyto otázky a spousty dalších odpovídá Marcela Suchánková.
ČSOB je známá tím, že často své zaměstnance dokáže motivovat a udržet si je řadu let, někdy i celý profesní život. Vy sama zde pracujete již 20 let. Co vám za tu dobu nejvíce utkvělo v paměti? Začínala jsem v době privatizace. Hezké vzpomínky mám na období, kdy jsme v ČSOB dávali dohromady strategii vstupu do retailového segmentu. A následně, kdy jsme přebírali IPB a měli ze dne na den spoustu retailových klientů. Za pár dní to bude už 23 let. Moc mě bavilo rozjíždět nové věci: první investiční poradenství, první přímé kampaně na oslovování klientů na základě dat a pravděpodobnostních modelů. Zajímavou zkušeností byla penzijní reforma a pokus o druhý pilíř penzijního spoření. Výborná byla spolupráce s Hypoteční bankou. Vyzkoušela jsem toho spoustu a dostala se k oborům, které by mě ani nenapadly: HR, IT, operations, facility management, právní… Pořád se mám co učit a rozhodně se nenudím.