
Allianz má na webu první tisícovku hodnocení
Přes tisíc hodnocení už získala Allianz pojišťovna při sbírání zpětné vazby o průběhu likvidace škod v rámci havarijního pojištění. Z pětihvězdičkové škály je nyní na průměru 4,6 hvězdiček, což ji katapultuje mezi pojišťovny s velmi dobrým klientským oceněním. Allianz navíc patří k několika málo pojišťovnám na trhu, které transparentně seznamují veřejnost s hodnocením zákaznické zkušenosti.

„Jakmile mají klienti pojistnou událost uzavřenou, udělí nám podle své spokojenosti nejenom počet hvězdiček, ale také mohou zanechat hodnocení prostřednictvím krátkého textu,“ vysvětluje ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny Jan Andrijko. „Naším cílem je neustále zlepšovat naše služby na základě podnětů od našich zákazníků, a proto do budoucna plánujeme stejné hodnocení nasadit i na produktové stránky k autopojištění,“ dodává Andrijko.
Jak takové hodnocení vypadá v praxi? Klientská zkušenost bývá zpravidla velmi rozmanitá, známka 4,6 však dává tušit, že převládají především pozitivní reakce. Pro Allianz pojišťovnu klientské hodnocení na internetu zpracovává nezávislá společnost eKOMI.
Datum
vytvoření: 04/02/2020

Inflace bez překvapení
Inflace pomalu klesá, avšak nepříznivé trendy přetrvávají. Tím hlavním je sousta...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Průmysl pozvolna jede dál o něco rychleji, zejména díky automotive
Daří se opět primárně výrobcům v segmentu automotive (+4,5 %) a v navazujících o...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Míra nezaměstnanosti vzrostla na 4,5 %, nejvýše od března 2017
Ke konci srpna evidoval Úřad práce více než 333 tisíc uchazečů o zaměstnaní (mez...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking
