Přejít k hlavnímu obsahu
Allianz má na webu první tisícovku hodnocení
Přes tisíc hodnocení už získala Allianz pojišťovna při sbírání zpětné vazby o průběhu likvidace škod v rámci havarijního pojištění. Z pětihvězdičkové škály je nyní na průměru 4,6 hvězdiček, což ji katapultuje mezi pojišťovny s velmi dobrým klientským oceněním. Allianz navíc patří k několika málo pojišťovnám na trhu, které transparentně seznamují veřejnost s hodnocením zákaznické zkušenosti.

„Jakmile mají klienti pojistnou událost uzavřenou, udělí nám podle své spokojenosti nejenom počet hvězdiček, ale také mohou zanechat hodnocení prostřednictvím krátkého textu,“ vysvětluje ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny Jan Andrijko. „Naším cílem je neustále zlepšovat naše služby na základě podnětů od našich zákazníků, a proto do budoucna plánujeme stejné hodnocení nasadit i na produktové stránky k autopojištění,“ dodává Andrijko.

Jak takové hodnocení vypadá v praxi? Klientská zkušenost bývá zpravidla velmi rozmanitá, známka 4,6 však dává tušit, že převládají především pozitivní reakce. Pro Allianz pojišťovnu klientské hodnocení na internetu zpracovává nezávislá společnost eKOMI.

 

 

Datum vytvoření: 04/02/2020

CFA society forecasting dinner 2020

komentáře
Inflace na osmiletém maximu Lednový inflační skok jde na vrub především potravinám a alkoholu. V přípa... Petr Dufek Makroekonom
Profile picture for user Petr Dufek
Penzijní systém v centru zájmu I když všechny tři varianty můžou být na první pohled pro stát lákavé, pro... Jana Brodani výkonná ředitelka AKAT ČR
Profile picture for user Jana Brodani
ECB startuje velkou revizi měnové politiky, co čekat? Za prvé půjde o vyjasnění definice inflačního cíle. V posledních měsících ... Jan Bureš Hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
nepřehlédněte