
Allianz spouští novou kampaň na autopojištění
Už v sobotu odstartuje jarní reklamní kampaň na autopojištění pojišťovny Allianz. Nově nabízí čtyři jednoduché balíčky, ze kterých si snadno vybere každý motorista. Přestože Allianz představuje nový produkt, slevy za (ne)ujeté kilometry stále platí. I to v kampani klientům připomíná.

„Zatímco vy si žijete svůj život, Allianz vás chrání“ - to je hlavní motto letošní komunikace české pobočky největší pojišťovny pro motoristy na světě. Proto nabízí výběr z jednoduchých balíčků, aby si klient měl možnost snadno a rychle zvolit ten, který mu nejlépe sedí.
Kampaň poběží od poloviny února do konce března v televizi a na internetu. Reklamní spoty, které vznikly v hamburských studiích, se skládají ze slow-motion záběrů rodiny jedoucí v autě a ačkoliv by se na první pohled mohlo zdát, že jde o počítačově animované postavy, opak je pravdou – každý charakter byl vymodelován ručně, stejně tak jako vozidlo, jehož kola tvoří pravé pneumatiky. Kvůli celkovému dojmu pak každou část grafici posunovali po milimetrech.
Datum
vytvoření: 13/02/2019

ČNB si dává přestávku
Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Ekonomika ani v červnu zatím nehlásí potíže s americkými cly
Celkový indikátor důvěry podnikatelů sice lehce poklesl (o 1 bod na úroveň 100),...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Fed vyšperkoval stagflační prognózu lehce jestřábí rétoriku
Zároveň je třeba dodat, že odhadovaná trajektorie úrokových sazeb vysílá lehce j...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB
