Přejít k hlavnímu obsahu
Allianz spouští novou kampaň na autopojištění
Už v sobotu odstartuje jarní reklamní kampaň na autopojištění pojišťovny Allianz. Nově nabízí čtyři jednoduché balíčky, ze kterých si snadno vybere každý motorista. Přestože Allianz představuje nový produkt, slevy za (ne)ujeté kilometry stále platí. I to v kampani klientům připomíná.

„Zatímco vy si žijete svůj život, Allianz vás chrání“ - to je hlavní motto letošní komunikace české pobočky největší pojišťovny pro motoristy na světě. Proto nabízí výběr z jednoduchých balíčků, aby si klient měl možnost snadno a rychle zvolit ten, který mu nejlépe sedí.


Kampaň poběží od poloviny února do konce března v televizi a na internetu. Reklamní spoty, které vznikly v hamburských studiích, se skládají ze slow-motion záběrů rodiny jedoucí v autě a ačkoliv by se na první pohled mohlo zdát, že jde o počítačově animované postavy, opak je pravdou – každý charakter byl vymodelován ručně, stejně tak jako vozidlo, jehož kola tvoří pravé pneumatiky. Kvůli celkovému dojmu pak každou část grafici posunovali po milimetrech.

 

Datum vytvoření: 13/02/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Povedený rok pro korunu. Udrží své zisky v roce 2026? Má koruna v příštím roce šanci tyto zisky udržet? My si myslíme, že ano. A nejen... Dominik Rusinko, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB ponechává sazby beze změny, ale mírní jestřábí rétoriku To směrem k roku 2026 spíše otevírá prostor pro znovuotevření debaty nad da... Jan Bureš, hlavní ekonom ČSOB
Profile picture for user Jan bureš
Holubičí Fed naskočil na býčí vlnu technologické revoluce Celkově holubičí vzkaz z posledního zasedání Fedu byl zesílen i další rétorikou,... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák