Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna připravila k výročí kampaň s názvem „Věk je jen číslo“
Slavíme 200 let, ale cítíme se na 30. Přesně tak zní nové motto komunikační kampaně od VML a OAK Prague s názvem „Věk je jen číslo“, kterou od dnešního dne spouští Česká spořitelna. Kampaní chce Spořitelna povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali stereotypy spojené s věkem. Hlavní roli v TV spotu ztvárnila opět Jenovéfa Boková.
ČS kampan

„V nové komunikační kampani chceme ukázat, že věk není překážkou v plnění si vlastních snů, v pouštění se do věcí, které nás baví a považujeme je za smysluplné. Chceme poukázat na fakt, že není důležité, kolik nám je, ale na kolik se cítíme, jak přemýšlíme, jak přistupujeme k životu, jednotlivým výzvám a překážkám,“ říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny, a dodává: „Kampaň oslavuje jedinečnost každého z nás a potlačuje význam věku. Spořitelna letos slaví 200 let od svého vzniku, ale duchem je mladá a moderní. Je připravena nejen na výzvy dnešní doby, ale i na budoucnost.“

Komunikační kampaň startuje od 12. února a poběží až do konce dubna 2025. K vidění bude v televizi, kině, online kanálech či sociálních sítích. V komunikačním mixu nechybí ani outdoorové reklamní plochy, billboardy nebo LCD obrazovky v pobočkové síti.

Na kampani opět spolupracoval kreativní tým agentury VML pod vedením Tomáše Novotného a Terezy Svěrákové (OAK Prague). Spot produkovala společnost Stink Films a režie se ujaly brazilské tvůrkyně Maira a Lina Fridmanovy, známé jako Fridman Sisters. Za zmínku rovněž stojí způsob pořízení reklamních fotografií, které vznikly tradiční analogovou cestou. Jejich autorem je Kubo Křížo.

„Kdo nic nedělá, nic nezkazí. A kdo neriskuje, nemůže vytvořit nic výjimečného. Touhle mantrou se řídí i kampaňový tým České spořitelny a nejinak tomu bylo i při přípravě vizuálů ke 200. narozeninám banky.  V tomto případě to znamenalo sebrat odvahu a kampaň nafotit na klasický filmový materiál neboli analog a vydat se tak na pole současné reklamní fotografie úplně novou cestou, která může značit nový trend,“ říká Tereza Svěráková, kreativní ředitelka agentury OAK Prague.
 

Datum vytvoření: 12/02/2025

linkedin

Komentáře komentáře
Tři důvody za březnovým ponecháním cyklické kapitálové rezervy na 1,25 procenta Ze březnového záznamu za jejím ponecháním na 1,25 % stojí převážně tři důvody:&n... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Německo schválilo historický fiskální balíček. Dobrá zpráva pro českou ekonomiku Součástí fiskálního balíčků jsou tři hlavní opatření. Za prvé, investice v rozsa... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Smíšené inflační signály z výroby V průmyslu ceny meziměsíčně i meziročně poklesly o 0,1 %, ale mluvit o deflaci j... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek