Přejít k hlavnímu obsahu
ČSOB spouští specializované pobočky pro firemní klientelu
Skupina ČSOB vytváří síť specializovaných poboček pro firemní klientelu s komplexní nabídkou servisních a obchodních služeb. Od dubna je k dispozici 88 poboček pro firemní bankovnictví včetně více než 50 nových provozních míst. Vedle toho se rozšiřuje nabídka digitálních inovativních služeb.

„Cílem je vytvoření přehledného systému a zkvalitnění obsluhy klientů firemního bankovnictví při osobních jednáních na pobočkách i v rámci on-line. Hlavní výhodou těchto poboček bude specializovaný přístup k firemním klientům, stejně tak k zástupcům municipalit, bytových družstev nebo neziskových organizací. Ke změně v obsluze přistupujeme i na základě námětů našich klientů,“ vysvětluje Pavel Prokop, výkonný ředitel Firemního bankovnictví ČSOB.

Z 88 specializovaných poboček bude více než 50 otevřeno každý pracovní den, zbylá část ve vybrané dny. Vedle toho bude pro klienty firemního bankovnictví fungovat dalších 97 míst, která budou poskytovat základní servis v podobě služeb spojených s fyzickými osobami, např. vyzvednutí platební karty nebo sjednání ČSOB identity. Celkem se budou firmám a podnikatelům věnovat bankéři na 185 pobočkách. Hotovostní obsluhu budou i nadále poskytovat pobočky ČSOB s pokladnami stejně, jako tomu bylo doposud.

„V porovnání se současným stavem jsme významně rozšířili počet specializovaných poboček firemního bankovnictví s plnohodnotnou nabídkou servisních a obchodních služeb. Zvyšuje se i odbornost firemních bankéřů a zkvalitňuje se a dále posouvá i škála online služeb,“ uvádí Pavel Prokop.

V rámci skupinové strategie „Digitálně a s lidmi“ mají firmy a podnikatelé stále více služeb k dispozici online. „Mám radost, že od února u nás mohou právnické osoby zakládat účet plně online, což umíme jako jediná banka na českém trhu. Loni v prosinci byl spuštěn pilotní provoz virtuální asistentky Kate 4 business, která v následujících letech významně přispěje k pohodlí a kvalitě obsluhy našich klientů. Velký potenciál vidíme ve využití bankovní identity, kolem níž připravujeme pro klienty další digitální služby,“ říká Pavel Prokop.

Firemní klienti stále více využívají elektronické bankovnictví CEB, které zahrnuje komplexní obsluhu firemních účtů a produktů, jeho součástí může být i Virtuální pobočka. CEB má rovněž mobilní verzi CEB Mobile pro chytré telefony s operačním systémem Android a iOS.

Datum vytvoření: 15/04/2022

linkedin

Komentáře komentáře
Inflace bez překvapení Inflace pomalu klesá, avšak nepříznivé trendy přetrvávají. Tím hlavním je sousta... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Průmysl pozvolna jede dál o něco rychleji, zejména díky automotive Daří se opět primárně výrobcům v segmentu automotive (+4,5 %) a v navazujících o... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Míra nezaměstnanosti vzrostla na 4,5 %, nejvýše od března 2017 Ke konci srpna evidoval Úřad práce více než 333 tisíc uchazečů o zaměstnaní (mez... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko