![Profile picture for user seidler](/sites/default/files/styles/medium/public/pictures/1627-img-9207.jpg?itok=tjqaRQPN)
„Cílem nové kampaně je představit vstřícným a lehce humorným způsobem, že se vyplácí používat náš účet. Vážíme si těch, kdo pravidelně využívají naše produkty, a považujeme za férové jim nabídnout ty nejlepší podmínky a odměnit je za to, že si nás vybrali jako hlavní banku pro své finanční potřeby. V kampani se klienti opět setkávají s našim oblíbeným maskotem chameleonem, který je tentokrát v roli trenéra. Případně se stačí jednoduše zeptat naší virtuální asistentky Kate, proč se vyplácí být aktivní. Nová komunikace podporuje a dále rozvíjí klíčový claim skupiny ČSOB Jdeme vám naproti,“ uvádí Renata Němcová Pixová, ředitelka Skupinové komunikace & marketingu ve skupině ČSOB.
Kampaň využívá klasického mixu komunikačních kanálů a platforem, ať už se jedná o televizní spoty, digitální formáty, PR a sociální sítě nebo POS/POP komunikaci ve vlastní široké síti. Úplnou novinkou je využití reklamy ve smart televizích od platformy Teads.
Na kampaň pak bude postupně navazovat ještě další komunikace s konkrétními výhodami a nabídkami pro aktivní klienty. Ti budou už od startu informováni o nabízených výhodách ve svém mobilním bankovnictví ČSOB Smart, na webu csob.cz/vyhody nebo prostřednictvím komunikace s virtuální asistentkou Kate.
![Komentáře](/sites/default/files/tmp/komentare.png)
![Profile picture for user seidler](/sites/default/files/styles/medium/public/pictures/1627-img-9207.jpg?itok=tjqaRQPN)
![Profile picture for user Dominik Rusinko](/sites/default/files/styles/medium/public/pictures/picture-3139-1555587889.jpg?itok=O0EuITi9)
![Profile picture for user Petr Dufek](/sites/default/files/styles/medium/public/pictures/picture-625-1553589458.jpg?itok=ZWWPsMnn)