Přejít k hlavnímu obsahu
Další dvě stříbra pro NN Životní pojišťovnu. Její produkty ocenili analytici
NN Životní pojišťovna získala stříbro v soutěži „Finanční produkt roku 2018“ v kategorii rizikového i investičního životního pojištění. Nezávislí analytici ocenili kvalitu pojištění a udělili NN Život druhé místo v kategorii „Rizikové životní pojištění“. NN Smart připadla stříbrná příčka v kategorii „Investiční životní pojištění“. NN Životní pojišťovna tak navázala na úspěch z konce loňského roku, kdy ve své kategorii získala druhé místo v renomované soutěži „Nejlepší pojišťovna 2018“.

„Poskytovat produkty a služby v té nejvyšší kvalitě je naším hlavním cílem už 27 let našeho působení na českém trhu. Rozšiřujeme nabídku krytých rizik, zakládáme si na rychlosti a spolehlivosti, kdykoliv nás klienti potřebují, snažíme se jim nabídnout vždy kvalitní produkty za dobré ceny a zároveň mluvíme jejich jazykem. Těší nás, že si toho všímají nejen klienti, ale i nezávislí analytici, a bereme to jako závazek do budoucna, “ říká Kateřina Štěrbová, členka představenstva NN ČR zodpovědná za marketing a produktový vývoj.

Pořadí v soutěži Finanční produkt roku určují nezávislí odborníci analytické společnosti Scott & Rose na základě pravidelného zpracovávání, srovnávání a vyhodnocování dat a informací z oblasti finančního trhu. Průběžné umístění finančních produktů je možné sledovat online během celého roku v žebříčcích na serveru Finparáda.cz a jejich vývoj předurčuje výsledné pořadí za celý rok.

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. NN Životní pojišťovna je držitelem ocenění Superbrands 2016 a 2018, její produkty se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích, a nedávno také získala druhé místo v rámci soutěže Hospodářských novin „Nejlepší pojišťovna 2018“ v kategorii životních pojišťoven.

NN Group v lednu v České republice dokončila koupi životní pojišťovny AEGON. Obě společnosti v následujících měsících spojí své síly a do konce roku začnou vystupovat společně pod značkou NN, jejíž podíl na českém trhu životního pojištění naroste až ke 12 procentům.

 

 

Datum vytvoření: 29/01/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Vláda hospodaří v půli roku s deficitem 152 miliard, výhled je ale nejistý Inkaso roste jak v případě daní z příjmů fyzických (+13,9 %), tak i právnických ... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB si dává přestávku Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Ekonomika ani v červnu zatím nehlásí potíže s americkými cly Celkový indikátor důvěry podnikatelů sice lehce poklesl (o 1 bod na úroveň 100),... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš