Přejít k hlavnímu obsahu
Fio banka pokračuje v reklamní kampani
Fio banka se začátkem nového roku přináší pokračování své reklamní kampaně, kde představuje dobré zvyky ze zvířecí říše, které porovnává se svými dobrými zvyky v bankovním světě.

Spoty se drží konceptu Dobré zvyky již třetí rok. Zvyky zvířat doplňuje hraná část, která určitými podobnostmi a odkazy propojuje obě části. Výhody produktů a služeb české Fio banky se tak staví vedle zvyků zvířat z celého světa, stejně jako její dobré zvyky. Spotem provází Zbyšek Horák, hlasy zvířat namluvil Braňo Holiček.

„Zvířátka v reklamě se nám osvědčila, a proto jsme v nich chtěli pokračovat i v dalším roce. Nechceme ale diváka nudit a také chceme, aby se třeba dozvěděl něco nového. Proto mu zábavnou formou představujeme další dobré zvyky ze zvířecí říše, u kterých věříme, že díky příjemné nadsázce zaujmou. Zvířecí část s lidskou propojujeme hlavně slovními hříčkami, které si třeba divák uvědomí až na několikátý poslech. I díky tomu věříme, že se spoty neokoukají. Navíc nových zvířecích zvyků máme několik a divákům je budeme dávkovat postupně. Scénky s herci jsme zachovali, stejně jako komentář Zbyška Horáka, který spotům dodává až dokumentární charakter,“ říká Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky.

Datum vytvoření: 08/01/2021
komentáře
Rok, na který hned tak nezapomeneme Poprvé už na jaře, kdy omezení služeb a (ne)dobrovolné odstávky v průmyslu způso... Petr Dufek Makroekonom
Profile picture for user Petr Dufek
Může trhům vydržet euforie z vítězství Joea Bidena? Velkou obavou trhů před letošními volbami byl strach ze scénáře, ve kterém Donal... Jan Bureš Hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Druhá vlna převálcovala nadějně se vyvíjející služby V září se službám obecně dařilo a jejich výkony reálně mírně rostly. Oproti před... Petr Dufek Makroekonom
Profile picture for user Petr Dufek
nepřehlédněte