Přejít k hlavnímu obsahu
Fio banka pokračuje v reklamní kampani
Fio banka se začátkem nového roku přináší pokračování své reklamní kampaně, kde představuje dobré zvyky ze zvířecí říše, které porovnává se svými dobrými zvyky v bankovním světě.

Spoty se drží konceptu Dobré zvyky již třetí rok. Zvyky zvířat doplňuje hraná část, která určitými podobnostmi a odkazy propojuje obě části. Výhody produktů a služeb české Fio banky se tak staví vedle zvyků zvířat z celého světa, stejně jako její dobré zvyky. Spotem provází Zbyšek Horák, hlasy zvířat namluvil Braňo Holiček.

„Zvířátka v reklamě se nám osvědčila, a proto jsme v nich chtěli pokračovat i v dalším roce. Nechceme ale diváka nudit a také chceme, aby se třeba dozvěděl něco nového. Proto mu zábavnou formou představujeme další dobré zvyky ze zvířecí říše, u kterých věříme, že díky příjemné nadsázce zaujmou. Zvířecí část s lidskou propojujeme hlavně slovními hříčkami, které si třeba divák uvědomí až na několikátý poslech. I díky tomu věříme, že se spoty neokoukají. Navíc nových zvířecích zvyků máme několik a divákům je budeme dávkovat postupně. Scénky s herci jsme zachovali, stejně jako komentář Zbyška Horáka, který spotům dodává až dokumentární charakter,“ říká Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky.

Datum vytvoření: 08/01/2021

linkedin

Komentáře komentáře
Tři zajímavosti v slabším půlprocentním nárůstu HDP Podle ČSÚ především pokračující oživení spotřeby domácností a v menší míře inves... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Česká ekonomika si drží tempo Je to sice nejrychlejší růst za více než dva roky, ale přece jenom jde o číslo o... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Kdy začnou Ameriku (reálně) bolet celní tarify? K významné redukci obchodní výměny na trase Washington-Peking došlo od 10. dubna... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko