Přejít k hlavnímu obsahu
Komerční banka přichází s inovativními 3D digitálními billboardy
Komerční banka (KB) využívá ve své kampani poprvé 3D digitální billboardy. Jde o premiérové využití nově instalovaných ploch u O2 Universum a nad vchodem do OC Harfa v Praze. Dvacetisekundové 3D reklamní spoty KB s hokejovou tématikou zde bude možné vidět od 18. dubna vždy v době od 6:00 do 22:00 hodin.
KB reklama

3D anamorfní DOOH reklama kombinuje techniky 3D a anamorfní projekce, aby vytvořila dojem trojrozměrného plastického obrazu, prostřednictvím kterého komunikuje směrem ke kolemjdoucím ve veřejných prostranstvích. Tato technologie využívá promítání zkreslení obrazu tak, aby vypadal přirozeně pouze z určitého úhlu nebo perspektivy. Výsledkem je působivý až realisticky plastický efekt, který reaguje na pohyb diváků a perspektivu pozorování, čímž přitahuje pozornost a zanechává trvalý dojem.

„Komerční banka neustále přichází s inovacemi. A to i v oblasti marketingové komunikace, například při využívání nových reklamních formátů," říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro Strategii značky a komunikaci skupiny Komerční banky a dodává: „Trojrozměrná digitální kampaň pro nás představuje zcela novou možnost oslovit naše klienty jedinečným způsobem a posunout hranice našich kampaní do zcela nové dimenze."

„Podobně, jako jsme lídrem v nové éře bankovnictví, chceme být inovativní i v marketingových nástrojích, které ji komunikují. Proto jsme jako jedni z prvních v České republice přišli s 3D digitální billboardovou kampaní. Jinak nepřistupujeme jen k využití mediálních kanálů, ale i k plánování kampaní. Patříme například k prvním, kdo na českém trhu aplikují faktor pozornosti – tzv. attention planning. Při něm je zvolen mix mediálních kanálů a formátů. Ty zohledňují nejen čas, ale také visibilitu a aktivní nebo pasivní propojení spotřebitele se samotnou reklamou. To přispívá k vyšší zapamatovatelnosti značky nebo produktu."

Reklama KB na 3D billboardech bude probíhat od 18. dubna do 4. května. Tématika nadšení z ledního hokeje, kdy KB je sponzorem českého národního hokejového týmu, je hlavním kreativním motivem celé kampaně zaměřené na podporu akvizice klientů na produkty Nové éry bankovnictví KB.

Datum vytvoření: 22/04/2024

linkedin

Komentáře komentáře
Tři zajímavosti v slabším půlprocentním nárůstu HDP Podle ČSÚ především pokračující oživení spotřeby domácností a v menší míře inves... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Česká ekonomika si drží tempo Je to sice nejrychlejší růst za více než dva roky, ale přece jenom jde o číslo o... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Kdy začnou Ameriku (reálně) bolet celní tarify? K významné redukci obchodní výměny na trase Washington-Peking došlo od 10. dubna... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko