Přejít k hlavnímu obsahu
Moneta a BNP Paribas přichází s nabídkou pojištění cenností
Téměř polovina obyvatel České republiky má osobní zkušenost se ztrátou osobních věcí, odcizením peněz nebo zneužitím platebních prostředků. Konstantně přibývá i obětí sofistikovaných kybernetických útoků. Odpovědí je novinka v pojištění každodenních rizik, kterou svým klientům od nynějška nabízí Moneta ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou.

„Komplexní pojištění cenností, karet, elektroniky a telefonu, které jsme připravili ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou, pomůže, pokud se klient stane obětí kriminálního činu nebo bude mít jenom smůlu, a to jak v reálném, tak i online životě.  Jeho výhodou je nejenom komplexní pokrytí mnoha událostí v ČR i zahraničí, ale i příznivá cena 139 Kč měsíčně,“ vysvětluje Lukáš Myslivec, manažer produktového týmu Moneta Money Bank. Kromě zcizené hotovosti, zneužitých karet nebo ztráty jiných osobních věcí totiž pojistná novinka pokryje například i poškození těchto osobních věcí: například prasklý displej mobilního telefonu.

Právě prasklý displej je podle dat BNP Paribas Cardif pojišťovny příčinou až 90 % případů poškozeného telefonu. Dalšími častými příčinami jsou podle průzkumů situace, kdy dojde k pádu telefonu vlivem srážky majitele s druhou osobou, vlastní nešikovnosti, vypadnutí přístroje z kapsy, či jeho nechtěné polití nebo utopení. Hlavní problém pak představuje vysoká cena, kterou je nutné zaplatit za opravu.

Průzkumy BNP Paribas Cardif pojišťovny dále potvrzují, že krádeže a loupeže považuje v tuzemsku za časté plných 78 % obyvatel republiky. Přibližně polovina Čechů se přitom krádeže či ztráty osobních věcí, hotovosti nebo zneužití internetového a mobilního bankovnictví včetně phishingu, obává. „Pokud hovoříme o zkušenosti, pak více než 60 % Čechů zažilo poškození mobilního telefonu, jeho krádež či ztrátu a skoro polovina někdy přišla o některou z osobních věcí, “ říká Viktor Houška ředitel produktu a marketingu BNP Paribas Cardif Pojišťovny.

S novým pojištěním cenností klient získá záruku, že v případě odcizení peněz v hotovosti nebo z účtu dostane náhradu. To platí i v případě zcizených či ztracených cenností, jako je peněženka, brýle, doklady, klíče, přenositelná elektronika a podobně. „Pojištění taktéž pokryje klientovi peníze na opravu rozbitého mobilního telefonu nebo odbornou asistenci expertů pro případ potíží v online světě, například při nákupech na internetu,“ dodal Viktor Houška.

Datum vytvoření: 24/08/2021

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB si dává přestávku Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Ekonomika ani v červnu zatím nehlásí potíže s americkými cly Celkový indikátor důvěry podnikatelů sice lehce poklesl (o 1 bod na úroveň 100),... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Fed vyšperkoval stagflační prognózu lehce jestřábí rétoriku Zároveň je třeba dodat, že odhadovaná trajektorie úrokových sazeb vysílá lehce j... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák