Přejít k hlavnímu obsahu
Service Designer – přehledná a efektivní integrační analýza
Trask představuje nový integrační produkt , který vznikl ve spolupráci se společností Raiffeisenbank. Service Designer podporuje a vynucuje zavedenou integrační metodiku a pokrývá kompletní proces návrhu integračních služeb. Trask tímto potvrzuje svou silnou integrační kompetenci, kterou na zdejším trhu intenzivně buduje už od roku 1994.

Service Designer je odpovědí na dramatický nárůst projektů a požadavků na integraci, který je typický pro současný finanční segment. Integrační analýza se v takové situace potýká s celou řadou problémů, např.: vzájemně nespolupracující nástroje, nekonzistentní kvalita analýzy a jejích výstupů či problematické vynucování metodiky.

„Zavedení metodiky integrační analýzy je základním kamenem pro získání kontroly nad procesem vývoje a ve výsledku vede ke zvýšení efektivity celého procesu. Pokud však organizace začne vynucovat plnění metodiky bez toho, aby současně zavedla kvalitní nástrojovou podporu, končí bohužel tato snaha tím, že analytici tráví většinu času přizpůsobováním svých výstupů metodice a na jejich primární analytickou činnost jim nezbývá čas,“ říká k tomu Dávid Čeljuska, Integration Architect, Trask solutions.

Začátkem roku 2014 banka oslovila Trask s požadavkem na implementaci nástroje tak, aby ho bylo možné využít v plném rozsahu již pro velký rozvojový projekt banky plánovaný na rok 2015. S vysokým nasazením obou týmů se nakonec povedlo nasadit Service Designer v polovině roku 2015. Díky dlouhodobé spolupráci se Trask a banka domluvili, že finální nástroj bude Trask dále rozvíjet jako vlastní produkt, obdobně jako v případě celé integrační platformy TIF (Trask Integration Framework), kterou banka provozuje od roku 2010.

„Nasazením tohoto nástroje jsme dosáhli zásadního zvýšení efektivity celého životního cyklu integračních dodávek, zvlášť v oblasti integrační analýzy. Díky tomu, že Service Designer nyní podléhá produktovému rozvoji, jsme od samotné dodávky obdrželi již několik dalších verzí nástroje, které jej dále vylepšují jak z hlediska funkčnosti, tak uživatelské přívětivosti,“ konstatuje Marek Fíla, Director, IT Development, Raiffeisenbank.

Service Designer pokrývá kompletní proces návrhu integračních služeb. Jeho podrobnou prezentaci je možné najít na adrese: servicedesigner.trask.cz.

Datum vytvoření: 20/09/2016
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
Má ECB hotovo? V září si může pauzu dále prodloužit Jak zdůraznila šéfka ECB Ch. Lagarde už na tiskové konferenci, centrální banka j... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Srpnový sentiment signalizuje silnější růst Sektorový pohled na sentiment může přinést pozitivní impuls do měsíčních čí... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Lepší výsledek české ekonomiky Podle očekávání ekonomiku táhla nahoru především spotřeba domácností. Znovu se t... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek