Přejít k hlavnímu obsahu
Slavia pojišťovna dosáhla v roce 2019 rekordního obratu
Za kalendářní rok 2019 dosáhla Slavia pojišťovna rekordního výsledku v objemu předepsaného smluvního pojištění. „Roční obrat ve výši přesahující jednu miliardu korun je pro nás důležitým milníkem v příběhu Slavia pojišťovny, který se začal psát před více než 150 lety,“ říká Karel Waisser, generální ředitel Slavia pojišťovny.

„Rád bych v prvé řadě poděkoval zákazníkům, obchodním partnerům a makléřům za rostoucí důvěru. Je vidět, že cesta kombinující moderní inovace se stopadesátiletou tradicí domácí české pojišťovny má budoucnost. A to přes silné tržně-konkurenční prostředí českého pojistného trhu.“ uvádí Karel Waisser.

„Slavia pojišťovna klade zákazníka a jeho potřeby na první místo. Zavádí moderní inovace jako mobilní aplikaci pro chytré telefony s uživatelsky pohodlným komponentem Fotolikvidace, který zrychluje a zkvalitňuje proces likvidace škod,“ říká Petr Schütz, ředitel oddělení Likvidace pojistných událostí.

V loňském roce pokračovala Slavia pojišťovna v budování pobočkové sítě a v rozvoji struktury pro zajištění klientských služeb. Vedle otevření Zemského ředitelství Morava se podařilo také vybudovat nové klientské centrum v Kolíně. „Naši klienti mají dnes plnou možnost volby – mohou jednodušeji a efektivněji nahlašovat své škody, které vyřizujeme stále rychleji, mají možnost se poradit nebo požádat o pomoc specialistu na telefonu a pokud preferují osobní kontakt, mohou zajít na pobočku nebo do některého z 90 míst našich obchodních partnerů po celé České republice,“ uvádí Karel Waisser.

Rok 2019 byl pro Slavia pojišťovnu úspěšný ve všech segmentech pojistných produktů, které ryze česká pojišťovna nabízí. „Ke stabilnímu výsledku podnikatelských pojištění se nám podařilo zvýšit obrat v oblasti pojištění majetku a odpovědnosti, povinného ručení a havarijního pojištění. Nadále se budeme soustřeďovat na rozvoj služeb, ať už je to zmiňovaná Fotolikvidace, nové produkty, asistenční služby nebo další připravované benefity pro naše klienty. Součástí naší práce je i prvek náhody a štěstí. Objem předepsaného pojistného ve výši jedné miliardy korun zvyšuje výrazným způsobem naši stabilitu,“ vysvětluje Karel Waisser.

„Rád bych na tomto místě poděkoval také celému týmu Slavia pojišťovny. Profesionalita, vstřícnost k potřebám klientů a chuť, s jakou rozvíjíme slavnou tradici, dává jistotu do budoucna. Díky nim je Slavia pojišťovna hrdou štikou na českém pojistném trhu,“ říká Karel Waisser.

„Na závěr bych se znovu vrátil k našim zákazníkům a obchodním partnerům. Ještě jednou bych rád poděkoval jménem Slavia pojišťovny každému z nich. Velmi si vážíme jejich zájmu a důvěry, která naší práci dává skutečný smysl,“ uzavírá Karel Waisser.

Datum vytvoření: 17/01/2020

linkedin

Komentáře komentáře
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v březnu zůstává na cíli, v létě uvidíme další pokles Příběhy uvnitř spotřebitelského koše jsou však nadále velmi rozdílné.  Za poměrn... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš