Přejít k hlavnímu obsahu
SME klienti Sberbank jsou dle průzkumu spokojeni
Podle nedávného průzkumu dosáhla spokojenost klientů z řad malých a středních firem (SME) se spoluprací se Sberbank NPS 63,3 procenta. Net Promoter Score (NPS) měří zkušenosti zákazníků a skóre nad 30 bodů znamená velmi slušný výsledek.

„Pokud společnost dosáhne NPS vyšší než 30, obvykle to znamená, že se jí daří a má spokojené klienty. Velmi si vážím tohoto hodnocení klientů ze segmentu malých a střeních firem, kteří nás ocenili NPS ve výši 63,3 procenta. Což je na českém trhu skvělý výsledek, který potvrzuje, že v poskytování servisu a bankovních služeb jdeme správnou cestou. Zároveň je to však závazek do budoucna, protože chceme kvalitu zvyšovat a podporovat klienty v rozvoji jejich byznysu,“ komentuje výsledky Jan Novák, ředitel SME ve Sberbank.

SME klienti na spolupráci s bankou nejvíce ocenili proklientský přístup, vstřícnost a operativnost. Z hlediska produktů pak výhodné podmínky financování, které jsou připravovány klientům přímo na míru, individuální služby a flexibilní přístup. Tradičně silnou pozici má Sberbank v oblasti financování výrobních a obchodních firem, zemědělství a nově v rostoucím segmentu e-commerce, právě v SME segmentu.

NPS (Net Promoter Score) je průzkum spokojenosti mezi klienty. Na základě úrovně jejich spokojenosti s bankovními službami a pravděpodobnosti doporučení banky dalším lidem rozděluje NPS klienty do 3 kategorií – podporovatelů, pasivních klientů a odpůrců. Výsledkem průzkumu je skóre mezi -100 a 100, získané odečtením počtu odpůrců od počtu podporovatelů banky. Skóre -100 až 0 znamená potřebu zlepšení, výsledek 0 až 30 je považován za dobrý, mezi 30 až 70 za skvělý a skóre 70 až 100 znamená excelentní výsledek.

 

Datum vytvoření: 16/01/2020
komentáře
Evropské vlády mluví o „New deal”, realita je však zcela jiná Je třeba si uvědomit, že dnešní pandemická krize je v mnoha ohledech specifická.... Jan Bureš Hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
ČNB dál uvolňuje úvěrové podmínky A tím je především opuštění druhého ze tří stávajících parametrů při poskytování... Petr Dufek Makroekonom
Profile picture for user Petr Dufek
Je německý záchranný balík skutečně „chytrý”? Co však udělat v druhé fázi krize, kdy v rozmrzajících ekonomikách půjde o to „c... Jan Bureš Hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
nepřehlédněte