Přejít k hlavnímu obsahu
Unicorn spouští službu idGuard
Společnost Unicorn spustila službu idGuard, která umožňuje společnostem bezkontaktně ověřovat identitu svých zákazníků. Reaguje tak na současnou situaci trhu, která stále více spoléhá na to, že společnosti zvládnou svůj byznys realizovat digitálně a on-line, a to včetně úkonů, které doposud vyžadovaly osobní kontakt.

Nejen na společnosti, které podléhají striktní legislativě zaměřené na prevenci proti praní špinavých peněz a finanční kriminalitě, je poslední dobou vyvíjen velký tlak na to, aby byly schopny prodávat své produkty a služby bez fyzického kontaktu se svými zákazníky, tedy zcela digitálně a online. Zatímco se banky, pojišťovny a jiné finanční instituce touto problematikou již nějakou dobu zabývají, pro jiné podnikatelské subjekty, a to včetně středních a malých firem, se tato schopnost stává podmínkou pro přežití na vysoce konkurenčním trhu. Výjimkou nejsou ani subjekty, které se v rámci poskytování svých služeb bez kontaktu se zákazníky neobejdou - ty mohou snížit zbytné náklady tím, že agendu spojenou s ověřováním identity svých zákazníků zvládnou na dálku.

Ať už jde o verifikaci identity zákazníka, ověření jeho plnoletosti, zadluženosti, kontrolu platnosti předloženého dokladu, nebo porovnání s databází odcizených dokladů, služba idGuard nabízí univerzální, spolehlivé a velice rychlé řešení. Univerzální, protože podporuje verifikaci identity prostřednictvím mnoha typů dokladů z různých zemí světa. Spolehlivé a rychlé, protože je postavené na technologii od společnosti Innovatrics - světového leadera v oblasti biometrie. Kromě přesnosti a rychlosti extrahování dat umožňuje také zkontrolovat, zda je zákazník skutečně tím, za koho se vydává, a že se jedná o živou osobu, to vše s úspěšností 98,47% (Innovatrics). Díky tomu, že je idGuard poskytován formou cloudové služby, je zprovoznění a iniciální nastavení otázkou několika hodin.

„Současná situace na trhu, zejména kvůli přítomnosti nového typu koronaviru a souvisejícím opatřením, výrazně akceleruje digitalizaci procesů a schopnost obsloužit zákazníky plně online. Výjimkou nejsou ani procesy nebo služby, které doposud vyžadovaly ověření identity klienta, typicky osobně na pobočce. Společnost Unicorn dlouhodobě spolupracuje se zákazníky v mnoha různých odvětvích, kterých se tato změna přímo týká. Reaguje na to spuštěním služby idGuard, která tuto problematiku řeší a umožňuje verifikovat identitu zákazníků bez nutnosti osobního kontaktu, prostřednictvím chytrého telefonu nebo jiného zařízení s kamerou. idGuard je vhodný jak pro enterprise klienty jako doplňující komponenta v rámci existujících řešení, tak pro malé a střední firmy vyžadující rychlé nasazení a nízké provozní náklady,“ říká Ondřej Synek, Sales Director ve společnosti Unicorn Systems.

Ať už provozujete hotel, e-shop, půjčovnu, cestovní kancelář, nebo jiný byznys, který se bez perfektní znalosti vašich zákazníků neobejde, neváhejte si zažádat o vyzkoušení služby idGuard, a to zcela zdarma na www.idguard.cz.

Datum vytvoření: 14/10/2020
komentáře
Druhá vlna pandemie zvýší příjmové a majetkové nerovnosti Doposud pandemie na českém trhu práce nenatropila výraznější „nevratné“ škody. N... Jan Bureš Hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Evropské vlády mluví o „New deal”, realita je však zcela jiná Je třeba si uvědomit, že dnešní pandemická krize je v mnoha ohledech specifická.... Jan Bureš Hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
ČNB dál uvolňuje úvěrové podmínky A tím je především opuštění druhého ze tří stávajících parametrů při poskytování... Petr Dufek Makroekonom
Profile picture for user Petr Dufek
nepřehlédněte