Přejít k hlavnímu obsahu
V aplikaci George od České spořitelny lze požádat o vrácení platby odeslané na špatný účet
V mobilní i počítačové verzi bankovnictví George lze snadno podat žádost o vrácení odchozí jednorázové domácí platby. Stačí vyplnit jednoduchý formulář, který je přímo v aplikaci George. Dosud museli klienti tuto žádost podat telefonicky přes klientské centrum nebo zajít osobně na pobočku.

„Naším cílem bylo, aby celý proces žádosti o vrácení chybně odeslané platby v digitálním prostředí byl pro klienty co nejjednodušší. On-line průvodce, podobně jako u reklamací kartových transakcí, klienta provede několika kroky přímo v Georgi. Žádost zpracujeme a dáme mu obratem vědět, jaký bude další postup,“ říká František Knap, expert na platební řešení v České spořitelně. 

Česká spořitelna měsíčně zpracuje v průměru okolo 5 milionů odchozích plateb zadaných v mobilní nebo počítačové aplikaci George. Měsíčně přitom eviduje zhruba 600 žádostí o vrácení platby zaslané na chybný účet. Naprostou většinu takových žádostí se Spořitelně daří ve spolupráci s ostatními bankami vyřešit do jednoho měsíce. Pokud se po 30 dnech od podání žádosti platba nevrátí na účet klienta, banka mu pomůže získat potřebné údaje o příjemci, aby mohl celou záležitost řešit s Policí ČR. 

Datum vytvoření: 25/05/2023

ZK2023 cena podnikatelů

invest summit

ZK2023 cena veřejnosti

Komentáře komentáře
Začátek roku ve znamení stagnace Ekonomiku držela při zemi, už podle očekávání, především spotřeba domácností brz... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Česká národní banka drží sazby stabilní, jestřábí hlasy sílí Za rozhodnutím stála nová prognóza centrální banky, která počítá s rychlejším rů... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Jestřábí hlasy z ČNB nabírají na síle Z pohledu toho, jak dlouho by mohly sazby setrvat na současných 7 %, se v minulé... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko