

Levandulový zážitek pro všechny smysly
Na první příčce se umístil obchod Levandulového údolí v Chodouni. Stylová prodejna uprostřed Českého krasu je součástí areálu, který nabízí kavárnu, aromaterapeutické wellness i tematické prohlídky – ideální tip na výlet s bonusem v podobě voňavého nákupu. Obchod zaujme dřevěným interiérem, přehledným uspořádáním a všudypřítomnou výraznou levandulovou vůní. Nabídka zahrnuje přírodní kosmetiku, doplňky stravy i levandulové delikatesy. Ty si lze vychutnat i v místní kavárně, kde se levandule promítá i do originální gastronomie. Orientaci v sortimentu usnadňuje vstřícný personál, který ví, co prodává a rád poradí.
Barevná a stylová móda v nové prodejně
Druhé místo obsadila nově otevřená prodejna značky Medicine v pražském obchodním centru Arkády, která zaujme výrazným vizuálem - barevné ilustrace, originální figuríny i nápadité plakáty vytvářejí silnou atmosféru, která láká k objevování. Interiér je přehledný a dobře strukturovaný. Jednotlivé kolekce jsou jasně oddělené a zboží je vystaveno tak, aby zákazník rychle našel to, co nejen hledá, ale zároveň mohl narazit i na něco nečekaného. Styl Medicine spojuje umělecký přístup s nositelností na každý den. Inspektoři ocenili hlavně originalitu, odvážný a promyšlený design celého prostoru.
Přírodní kosmetika s osobním přístupem
Třetí místo obsadila značka Anela, jejíž kamenná prodejna v Dobrušce nabízí minimalistické, přírodně laděné prostředí s důrazem na osobní kontakt. Menší prostor je efektivně uspořádaný – zákazníci si mohou produkty vyzkoušet, využít vzorky a získat doporučení přímo od vstřícného personálu. Celkový dojem podtrhují přírodní vůně, jednoduchý design prodejny a informační letáky, které pomáhají zákazníkům orientovat se v nabídce. Anela sází na kvalitní suroviny, férový přístup a lokální výrobu, což je v prodejně cítit na každém kroku.
Vítězové červnového kola Visa Czech Top Shop se zařazují mezi finalisty, kteří utkají o celkové prvenství. Jejich úspěch potvrzuje, že za silným maloobchodem nestojí jen produkty, ale i atmosféra, osobní přístup a schopnost nabídnout zákazníkům i něco navíc.



