Přejít k hlavnímu obsahu
Vítězné prodejny červnového kola Visa Czech Top Shop
Soutěž Visa Czech Top Shop pravidelně vyzdvihuje nejzajímavější kamenné prodejny napříč republikou, které zákazníky zaujmou nejen vynikající skvělou obsluhou, ale i propracovaným designem a celkovou atmosférou. Také v červnu inspektoři navštívili řadu obchodů a vybrali tři, které podle nich ukazují, jak různorodý a inspirativní může být český maloobchod.
Visa shop

Levandulový zážitek pro všechny smysly

Na první příčce se umístil obchod Levandulového údolí v Chodouni. Stylová prodejna uprostřed Českého krasu je součástí areálu, který nabízí kavárnu, aromaterapeutické wellness i tematické prohlídky – ideální tip na výlet s bonusem v podobě voňavého nákupu. Obchod zaujme dřevěným interiérem, přehledným uspořádáním a všudypřítomnou výraznou levandulovou vůní. Nabídka zahrnuje přírodní kosmetiku, doplňky stravy i levandulové delikatesy. Ty si lze vychutnat i v místní kavárně, kde se levandule promítá i do originální gastronomie. Orientaci v sortimentu usnadňuje vstřícný personál, který ví, co prodává a rád poradí.

Barevná a stylová móda v nové prodejně 

Druhé místo obsadila nově otevřená prodejna značky Medicine v pražském obchodním centru Arkády, která zaujme výrazným vizuálem - barevné ilustrace, originální figuríny i nápadité plakáty vytvářejí silnou atmosféru, která láká k objevování. Interiér je přehledný a dobře strukturovaný. Jednotlivé kolekce jsou jasně oddělené a zboží je vystaveno tak, aby zákazník rychle našel to, co nejen hledá, ale zároveň mohl narazit i na něco nečekaného. Styl Medicine spojuje umělecký přístup s nositelností na každý den. Inspektoři ocenili hlavně originalitu, odvážný a promyšlený design celého prostoru. 

Přírodní kosmetika s osobním přístupem

Třetí místo obsadila značka Anela, jejíž kamenná prodejna v Dobrušce nabízí minimalistické, přírodně laděné prostředí s důrazem na osobní kontakt. Menší prostor je efektivně uspořádaný – zákazníci si mohou produkty vyzkoušet, využít vzorky a získat doporučení přímo od vstřícného personálu. Celkový dojem podtrhují přírodní vůně, jednoduchý design prodejny a informační letáky, které pomáhají zákazníkům orientovat se v nabídce. Anela sází na kvalitní suroviny, férový přístup a lokální výrobu, což je v prodejně cítit na každém kroku.

Vítězové červnového kola Visa Czech Top Shop se zařazují mezi finalisty, kteří utkají o celkové prvenství. Jejich úspěch potvrzuje, že za silným maloobchodem nestojí jen produkty, ale i atmosféra, osobní přístup a schopnost nabídnout zákazníkům i něco navíc.

Datum vytvoření: 23/07/2025

linkedin

Komentáře komentáře
Pozitivum pro ČNB – Češi utrácejí s rozumem Ostatně už dříve se ukázal velký kontrast mezi tím, jak růžový obrázek nám vytvá... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Hnutí ANO vítězem voleb, na stole je rozvolněnější rozpočtová politika Nová vláda převezme ekonomiku ve slušné kondici. Hospodářský růst zrychluje a za... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v září pod odhadem trhu i ČNB I když nemáme k dispozici detailní strukturu a s přesnější analýzou je třeba si ... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš