ANKETA: Banky a Sociální sítě: Konkurence se sleduje, a také se opisuje
Na předchozích stránkách jste se mohli dočíst o vztahu bank k sociálním sítím. Jak ovšem samy banky vidí sebe na sociálních sítích? K čemu je využívají a jak s nimi pracují? To jsme se snažili zjistit i u nich. Odpovědí přišla celá řada, je tedy patrné, že si banky potenciál tohoto distribučního kanálu uvědomují, dokáží ho však i efektivně využít?
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 18/12/2014
komentáře
HDP znovu překvapilo pozitivně, česká ekonomika jede na „plný plyn“
Růst je rovnoměrně rozložen mezi spotřebu, investice a zahraniční obchod, přičem...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom ČSOB
Lepší listopadový schodek rozpočtu. Ale za cenu nižších investic
Celkové příjmy rostou solidním meziročním tempem 7,6 %, ve kterém se odráží zryc...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom Patria Finance
ČNB zpřísňuje podmínky pro investiční hypotéky
ČNB od dubna příštího roku zavádí přísnější doporučení k investičním hypotékám, ...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

