Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 26/05/2015
komentáře
Koruna s regionem pod tlakem, nehledě na „opatrnou“ ČNB
Částečně to může být dané tím, že část trhu má stále problém s tím „uvěřit” bank...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
ČNB snižuje základní sazbu na 5,75 %. Jaký čekat vývoj v příštích měsících?
Jedním z argumentů pro opatrnější postup centrální banky je setrvačná inflace ve...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
ČR se sune k zemím s nejnižší inflací v EU
Zafungoval vysoký srovnávací základ a vedle toho odeznívají i inflační tlaky při...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas