Budoucnost bankovnictví aneb co klienti skutečně chtějí
Vystihnout a zároveň i dostatečně uspokojit potřeby svých klientů patří mezi největší výzvy moderního bankovnictví. Pryč už jsou doby, kdy na bankovním trhu bylo pár hlavních hráčů a klienti byli vůči svým bankám loajální stůj co stůj – v některých případech byli dokonce i hrdi na to, že mohou být klienty právě konkrétní banky.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 20/10/2015
komentáře
Koruna s regionem pod tlakem, nehledě na „opatrnou“ ČNB
Částečně to může být dané tím, že část trhu má stále problém s tím „uvěřit” bank...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
ČNB snižuje základní sazbu na 5,75 %. Jaký čekat vývoj v příštích měsících?
Jedním z argumentů pro opatrnější postup centrální banky je setrvačná inflace ve...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
ČR se sune k zemím s nejnižší inflací v EU
Zafungoval vysoký srovnávací základ a vedle toho odeznívají i inflační tlaky při...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas