Budoucnost bankovnictví aneb co klienti skutečně chtějí
Vystihnout a zároveň i dostatečně uspokojit potřeby svých klientů patří mezi největší výzvy moderního bankovnictví. Pryč už jsou doby, kdy na bankovním trhu bylo pár hlavních hráčů a klienti byli vůči svým bankám loajální stůj co stůj – v některých případech byli dokonce i hrdi na to, že mohou být klienty právě konkrétní banky.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 20/10/2015
komentáře
Povedený rok pro korunu. Udrží své zisky v roce 2026?
Má koruna v příštím roce šanci tyto zisky udržet? My si myslíme, že ano. A nejen...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom Patria Finance
ČNB ponechává sazby beze změny, ale mírní jestřábí rétoriku
To směrem k roku 2026 spíše otevírá prostor pro znovuotevření debaty nad da...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom ČSOB
Holubičí Fed naskočil na býčí vlnu technologické revoluce
Celkově holubičí vzkaz z posledního zasedání Fedu byl zesílen i další rétorikou,...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB

