Budoucnost bankovnictví aneb co klienti skutečně chtějí
Vystihnout a zároveň i dostatečně uspokojit potřeby svých klientů patří mezi největší výzvy moderního bankovnictví. Pryč už jsou doby, kdy na bankovním trhu bylo pár hlavních hráčů a klienti byli vůči svým bankám loajální stůj co stůj – v některých případech byli dokonce i hrdi na to, že mohou být klienty právě konkrétní banky.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 20/10/2015
komentáře
Inflace odskočila od cíle
Jak je vidět, vlna zdražování u potravin sice v září polevila, ale rozhodně – ja...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Další negativní překvapení z trhu práce. Míra nezaměstnanosti je nejvyšší od roku 2017
Po sezónním očištění se podíl nezaměstnaných zvýšil dokonce na 4,7 %, což signal...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom Patria Finance
ČNB ponechává sazby beze změny, pro nejbližší měsíce potvrzuje stabilitu
Nová prognóza podle našich předpokladů přepsala hospodářský růst lehce dolů pro ...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom ČSOB

