Budoucnost bankovnictví aneb co klienti skutečně chtějí
Vystihnout a zároveň i dostatečně uspokojit potřeby svých klientů patří mezi největší výzvy moderního bankovnictví. Pryč už jsou doby, kdy na bankovním trhu bylo pár hlavních hráčů a klienti byli vůči svým bankám loajální stůj co stůj – v některých případech byli dokonce i hrdi na to, že mohou být klienty právě konkrétní banky.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 20/10/2015
komentáře
Makroekonomický jackpot pro novou vládu
Právě nad očekávání svižný růst HDP ve třetím čtvrtletí o 0,7 % mezikvartálně zn...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Ekonomika ve třetím kvartále překvapila svým růstem s vyšší produktivitou
Ekonomika se ve třetím čtvrtletí vrátila k silnějšímu růstu s expanzí HDP o 0,7 ...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA
Pozitivum pro ČNB – Češi utrácejí s rozumem
Ostatně už dříve se ukázal velký kontrast mezi tím, jak růžový obrázek nám vytvá...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

