
Budoucnost bankovnictví aneb co klienti skutečně chtějí
Vystihnout a zároveň i dostatečně uspokojit potřeby svých klientů patří mezi největší výzvy moderního bankovnictví. Pryč už jsou doby, kdy na bankovním trhu bylo pár hlavních hráčů a klienti byli vůči svým bankám loajální stůj co stůj – v některých případech byli dokonce i hrdi na to, že mohou být klienty právě konkrétní banky.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 20/10/2015

Vláda hospodaří v půli roku s deficitem 152 miliard, výhled je ale nejistý
Inkaso roste jak v případě daní z příjmů fyzických (+13,9 %), tak i právnických ...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

ČNB si dává přestávku
Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Ekonomika ani v červnu zatím nehlásí potíže s americkými cly
Celkový indikátor důvěry podnikatelů sice lehce poklesl (o 1 bod na úroveň 100),...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
