Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 17/03/2015
komentáře
Ekonomika ve třetím kvartále překvapila svým růstem s vyšší produktivitou
Ekonomika se ve třetím čtvrtletí vrátila k silnějšímu růstu s expanzí HDP o 0,7 ...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA
Pozitivum pro ČNB – Češi utrácejí s rozumem
Ostatně už dříve se ukázal velký kontrast mezi tím, jak růžový obrázek nám vytvá...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Hnutí ANO vítězem voleb, na stole je rozvolněnější rozpočtová politika
Nová vláda převezme ekonomiku ve slušné kondici. Hospodářský růst zrychluje a za...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

