Přejít k hlavnímu obsahu
ČSOB: Mladí lidé upřednostňují investice a spoření
ČSOB představuje kampaň zaměřenou na zástupce generace Z ve věku 18 až 26 let, která nese motto „Co bych udělal se 100 tisíc korun?“. Kampaň, spojená s lákavou nabídkou založení nového běžného účtu, je doplněna o výsledky průzkumu, který odhaluje, jak by mladí lidé naložili s výhrou ve výši 100 tisíc korun.
Young woman banking

Z průzkumu mezi více než tisícovkou respondentů vyplynulo, že 36 % mladých lidí by výhru uložilo na spořicí účet nebo do investic. Druhou nejčastější volbou by bylo shodně cestování a vybavení domácnosti, na obojí by výhru vynaložilo 13 % respondentů. 11 % by použilo peníze na pořízení automobilu nebo motocyklu. Vysoké místo zaujalo i vzdělání, kam by směřovalo prostředky 7 % zástupců generace Z, zatímco pouhé 4 % by si za výhru pořídily mobilní telefon nebo hodinky.

„Generace Z nás utvrdila v tom, jak zodpovědně přistupuje k budoucnosti a odolává pokušení snadno nabyté peníze utratit bez rozmyslu. Kategorie jako spoření a investování dominují, zatímco zábava a párty jsou spíše na spodních příčkách. Tradičně silná je potřeba poznávat svět, proto je cestování druhou nejčastější volbou,“ říká Martin Procházka, ředitel pro oblast Retailové klientely ve skupině ČSOB.

Režie reklamy se ujal Michael Nováček, který si kompletně celý tým sestavil ze zástupců generace Z, aby dosáhl co největší autentičnosti. Hlavním těžištěm kampaně jsou sociální sítě, zejména Instagram a TikTok.

Součástí kampaně, která probíhá od 26. srpna do 31. října 2024, je nabídka pro nové klienty ČSOB ve věku 18 až 26 let. Při otevření běžného účtu získají odměnu ve výši
1 500 korun, a navíc budou zařazeni do slosování o výhru 100 000 korun, pokud během tří po sobě jdoucích měsíců uskuteční alespoň pět plateb kartou. Účet lze založit snadno a rychle prostřednictvím mobilní aplikace Smart od ČSOB, online na internetu nebo osobně na pobočce.

Datum vytvoření: 29/08/2024

linkedin

Komentáře komentáře
Inflace zůstala na svém Meziroční inflace stagnovala na 2,2 %. Za pozornost tentokrát stojí podle mého n... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Český průmysl stále hlavním rizikem probíhajícího oživení Při pohledu do struktury se však jedná o další slabý výsledek. Zaostávání někter... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Vývoj mezd ve druhém čtvrtletí zůstal za očekáváním Průměrná meziroční inflace ve druhém čtvrtletí činila 2,5 %, růst reálné mzdy ta... Jakub Seidler, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user seidler