Přejít k hlavnímu obsahu
ČSOB se chce stát nejdostupnější bankou na trhu. Zjednodušuje a plánuje sjednotit značky
ČSOB ve své nové retailové strategii staví na potenciálu skupiny, inovacích a digitalizaci i na osobním lidském přístupu. Přirozeným vyústěním snahy stát se pro klienty tou nejdostupnější volbou při řešení všech finančních potřeb je záměr spojit Poštovní spořitelnu se značkou ČSOB. Ke sjednocení značek by mělo dojít v roce 2020.

Tímto krokem pro klienty Poštovní spořitelny otevřeme všechny možnosti a výhody skupiny ČSOB. Chceme všem našim zákazníkům dát k dispozici to nejlepší na trhu – vedle maximální dostupnosti a nejmodernějších způsobů obsluhy a komunikace s bankou a pojišťovnou i užitečné, přehledné a cenově výhodné služby.

„Jsme na samotném začátku, letos se pro klienty nic nemění a ani v budoucnu je nečeká žádné omezení dostupnosti nabídky. Právě naopak. Jsme přesvědčeni, že tento krok pocítí jen pozitivně – v ještě lepších, užitečnějších a dostupnějších službách. Uvnitř skupiny ČSOB je už nyní více než 3 miliony klientů. ČSOB jako bankopojišťovací skupina jim má co nabídnout. Ne každý ale ví, o jaké výhody se jedná a že mít vše na jednom místě znamená mimo jiné úsporu času i peněz,“říká Jan Sadil, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB, zodpovědný za oblast Retail.

Spojení obou značek bude výhodné i pro klienty ČSOB, kteří budou moci využít finančních a pojišťovacích služeb v široké síti České pošty. Pro klienty Poštovní spořitelny se nově otevřou všechny pobočky ČSOB.

 

Datum vytvoření: 28/01/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v březnu zůstává na cíli, v létě uvidíme další pokles Příběhy uvnitř spotřebitelského koše jsou však nadále velmi rozdílné.  Za poměrn... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš