Změna se týká především otevírání nových běžných a spořicích účtů nebo poskytování osobních půjček a kreditních karet. Nabídku nákupů na splátky bude instituce postupně ukončovat. Pro stávající klienty se podle vyjádření banky zatím nic nemění. Všechny její produkty by měly být nadále dostupné a klienti budou informováni o dalším plánu společnosti s dostatečným předstihem.
„Toto řešení bylo skupinou BNP Paribas Personal Finance SA přijato po důkladné analýze všech možností, která zvažovala všechny dostupné příležitosti na českém trhu v zájmu klientů, partnerů i zaměstnanců. Prioritou pro nás zůstává kontinuita bankovních služeb a obchodu pro naše klienty a partnery, která bude samozřejmě zajištěna až do úplného vyrovnání všech smluvních závazků. Vklady klientů na běžných a spořicích účtech budou i nadále úročeny dle platných podmínek a klienti je mohou využívat bez omezení do doby, kdy od nás obdrží výpověď smlouvy,“ uvedla Hello Bank! na svém webu.
Hello Bank! patřila na trhu mezi menší banky. Podle poslední zveřejněné výroční zprávy měla na konci roku 2021 aktiva v hodnotě zhruba 10 miliard korun a vklady od klientů zhruba ve výši 3,5 miliardy korun. Jako jedna z mála bank v roce 2021 hospodařila s nižším ziskem než v covidovém roce 2020, a to konkrétně v hodnotě 34,5 milionu korun.