Přejít k hlavnímu obsahu
Skupina ČSOB spouští novou komunikační kampaň
Skupina ČSOB spouští komunikační kampaň, která ukazuje, jak malá drobnost dokáže změnit den a možná život spoustě lidí. Jak dobrý záměr dokáže inspirovat a šířit se jako lavina. A že stojí za to, vyjít si vstříc, protože koloběh akcí se k nám vrátí.
favour

Drobné laskavosti jsou vlastní 98 % Čechům. Stačí někomu podržet dveře, půjčit vrtačku nebo vyslechnout ve složité situaci. Každý projev laskavosti a solidarity může potěšit a zlepšit tak někomu den. To vzešlo z výsledků nového průzkumu pro ČSOB.

„My v ČSOB se snažíme dělat víc než jen reagovat na potřeby společnosti a klientů. Nestojíme na místě, ale jsme silným partnerem, který lidem, firmám i společnosti vychází vstříc. Přicházíme s užitečným řešením, často dříve, než si o ně klienti sami stačí říct. Jdeme vám naproti to jsou tři slova, se kterými se budeme potkávat stále častěji. Když nám jde někdo naproti, znamená, že nám proaktivně pomáhá. A o tom je ČSOB. Chceme jít naproti klientům, firmám, inovacím, společnosti, a také všem, kteří tvoří příběh skupiny ČSOB. Naším posláním je usnadňovat klientům jejich vlastní cestu ke spokojenému životu,“ komentuje nové poslání Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka Skupinové komunikace & marketingu ve skupině ČSOB.

I přesto, že z průzkumu vyplývá vysoká chuť pomáhat, je trochu paradoxem že 80 % lidí si o pomoc zdráhá říct. Většina z nich to ale udělá, když je opravdu potřeba. Přitom říct si o pomoc je důležité, protože Češi pomáhají hlavně, když je o to někdo požádá.

Komunikační kampaň bude dlouhodobým komunikačním konceptem skupiny ČSOB. Ta jej využije v rámci svých komunikačních a obchodních kanálů. Rovněž bude k vidění televizní spot.

Datum vytvoření: 05/06/2023

linkedin

Komentáře komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá? Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Služby přebírají otěže ekonomiky Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek