Přejít k hlavnímu obsahu
UNIQA oslovuje klienty osobními produktovými videi
Každý z nás je v současné době denně zahrnován velkým množstvím nejrůznějších reklam a nabídek. To vede k přehlcení a odmítání takových sdělení. Uniqa proto vyvinula v rámci svého CRM adresné direct maily na jméno adresáta, aby ho zaujala cílenou informací ve formě videa o tom, jaké pojištění a služby má připravené konkrétně pro něj.

Nová forma komunikace se stávajícími zákazníky byla vyvinuta ve spolupráci s mladou firmou motionlab. Jak název napovídá, šlo zejména o zapojení pozitivních emocí, aby se nabídka Uniqa odlišila od záplavy jiných anonymních reklam a akcí. Hlavní součástí je osobní oslovení každého klienta, k němuž direct mail z Uniqa putuje. Důležité je představení nabízených možností pojistného krytí a servisu prostřednictvím návodného videa, kde se jméno zákazníka objeví nejen v obrazu, ale zazní i ve voiceoveru. Ten provede zákazníka konkrétními parametry a možnostmi. Cílem je dát najevo, že nabídka je individuálně sestavená právě pro daného klienta.

Vytvoření videa pro zákazníka samozřejmě předchází analýza jeho dosavadních pojistných krytí a úvaha o pravděpodobných potřebách a zájmech. Podle toho pak Uniqa koncipuje oslovení. Pokud nabídka Uniqa daného klienta zaujme, stačí pouze kliknout na tlačítko „Chci nabídku“ v rámci videa. Informace o tom se automaticky předává osobnímu poradci, jenž se zákazníkem dohodne další kroky.

Tuto formu cílené nabídky využila Uniqa na pojistném trhu jako první. Ukazuje se, že lidé o personifikované informace určené individuálně pro ně mají třikrát větší zájem než o běžné anonymní sdělení. Díky propracovanému CRM lze adresovat skutečně užitečnou nabídku založenou na znalosti parametrů klienta a jeho dosavadních pojistných krytí. V pilotním projektu bylo během prvního měsíce rozesláno na 5000 direct mailů s osobně zaměřeným videem, na které zareagovalo 48 % adresátů. A z uskutečněných schůzek sčítá Uniqa už uzavřené smlouvy.

Doposud se Uniqa soustřeďuje především na pojištění rodinných domů a domácností nebo rekreačních objektů. V budoucnu hodlá rozesílat informace zaměřené rovněž na asistenční služby a další produkty. Rozesílka poběží v první etapě do konce roku 2019 s výjimkou prázdninových měsíců. Cílem je oslovit s nabídkou aktualizace nebo doplnění pojistného krytí všechny retailové zákazníky Uniqa. 

Datum vytvoření: 28/05/2019

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB si dává přestávku Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Ekonomika ani v červnu zatím nehlásí potíže s americkými cly Celkový indikátor důvěry podnikatelů sice lehce poklesl (o 1 bod na úroveň 100),... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Fed vyšperkoval stagflační prognózu lehce jestřábí rétoriku Zároveň je třeba dodat, že odhadovaná trajektorie úrokových sazeb vysílá lehce j... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák