Přejít k hlavnímu obsahu
Dopad regulace provizí na obchod s životním pojištěním – metoda nabídkové elasticity
Přestože se většina zastánců regulace provizí zaštiťuje ochranou spotřebitele, bezesporu zásadním motorem úvah je dopad restrikce provizí na vlastní podnikání. Jakkoliv všichni tuší, že obchodní produkce zprostředkovatelů by v případě regulace provizí razantně poklesla, vyčíslení dopadu není k dispozici a má-li být věrohodné, není snadné k němu metodicky dospět.
Datum vytvoření: 20/07/2015
Jiří Šindelář - Výkonný ředitel Unie společností finančního zprostředkování a poradenství

linkedin

Komentáře komentáře
Holubičí Fed naskočil na býčí vlnu technologické revoluce Celkově holubičí vzkaz z posledního zasedání Fedu byl zesílen i další rétorikou,... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák
Inflace téměř na cíli ČNB K tomuto poklesu inflace dopomohly především potraviny, které za poslední měsíc ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
HDP znovu překvapilo pozitivně, česká ekonomika jede na „plný plyn“ Růst je rovnoměrně rozložen mezi spotřebu, investice a zahraniční obchod, přičem... Jan Bureš, hlavní ekonom ČSOB
Profile picture for user Jan bureš