Přejít k hlavnímu obsahu
Finanční vzdělávání zlepšuje platební morálku dlužníků
Prověřování bonity, důvěryhodnosti a platební morálky klientů je pro banky a finanční instituce samozřejmostí a pro tyto účely vyvinuly vlastní postupy a procesy s využitím moderních technologií. Do vyhodnocování předpokladů budoucího chování klientů vstupují nejen údaje, které klient bance sdělí, ale i externí údaje, které lze o potenciálním dlužníkovi zpracovat. K tradičním zdrojům patří veřejně dostupné informace, informace z registrů klientských informací a v poslední době se přidávají i informace, které vytvářejí obraz o klientovi z jeho chování na internetu.
Datum vytvoření: 15/09/2015

linkedin

Komentáře komentáře
Holubičí Fed naskočil na býčí vlnu technologické revoluce Celkově holubičí vzkaz z posledního zasedání Fedu byl zesílen i další rétorikou,... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák
Inflace téměř na cíli ČNB K tomuto poklesu inflace dopomohly především potraviny, které za poslední měsíc ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
HDP znovu překvapilo pozitivně, česká ekonomika jede na „plný plyn“ Růst je rovnoměrně rozložen mezi spotřebu, investice a zahraniční obchod, přičem... Jan Bureš, hlavní ekonom ČSOB
Profile picture for user Jan bureš