Přejít k hlavnímu obsahu
Finanční vzdělávání zlepšuje platební morálku dlužníků
Prověřování bonity, důvěryhodnosti a platební morálky klientů je pro banky a finanční instituce samozřejmostí a pro tyto účely vyvinuly vlastní postupy a procesy s využitím moderních technologií. Do vyhodnocování předpokladů budoucího chování klientů vstupují nejen údaje, které klient bance sdělí, ale i externí údaje, které lze o potenciálním dlužníkovi zpracovat. K tradičním zdrojům patří veřejně dostupné informace, informace z registrů klientských informací a v poslední době se přidávají i informace, které vytvářejí obraz o klientovi z jeho chování na internetu.
Datum vytvoření: 15/09/2015

linkedin

Komentáře komentáře
Inflace v květnu skončila nad odhadem, čeká nás vysoká volatilita Za květnovým překvapením jsou opět do značné míry velmi volatilní potraviny, kte... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Silnější růst HDP v prvním čtvrtletí nepřináší dezinflační zlom Silnější růst ekonomiky zůstává spojen s proinflačním tlakem jednotkových mzdový... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Růst mezd v české ekonomice zpomaluje Tempo mezd ve srovnání s rokem 2024 evidentně zpomaluje, a to mimo jiné v důsled... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek