Přejít k hlavnímu obsahu
Mobile is the new online!
Už za tři týdny v Národní technické knihovně v Praze zazní případové studie firem L'Oréal, Footshop.cz, Česká spořitelna, Slevomat, MSD, MasterCard, O2 a řady dalších, které ukážou jak pracovat s mobilními zařízeními v rámci online mixu.

Stane se tak na konferenci Mobile Marketing 2016 (prolink na http://www.mobilemarketing.cz/), která je už počtvrté určena především marketingovým ředitelům a manažerům, pro které je důležité držet krok s měnícím se trhem.

O jakých tématech se bude 23. 11. na Mobile Marketingu mluvit?

·      trendy na straně zákazníků i zadavatelů

·      role mobile v online době

·      zákaznický zážitek v digitálním světě

·      efektivita mobilní reklamy

·      jak rozdělit investice v rámci online mixu?

·      reklama, prodej a péče pomocí mobilních zařízení

·      technologické inovace a inspirace pro marketéry

·      a to zdaleka není vše

 

Konference Mobile Marketing 2016 se koná díky podpoře řady partnerů v čele s O2 a MasterCard.

Registrujte se ještě dnes a čerpejte zvýhodnění Early Birds! Končí už DNES, v pátek, 4. 11.

Datum vytvoření: 04/11/2016
-- Redakce

cryptonight

Komentáře komentáře
ČNB přešlapuje na místě, dalšímu růstu sazeb se nevyhne Inflace se v červnu pohybovala více než dva procentní body nad jarní prognózou a... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Vysoká inflace začíná měnit chování spotřebitelů Meziroční srovnání je však v tomto případě poněkud zavádějící v důsledku konce l... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Měnové války naruby Palebná síla SNB je opravdu obrovská - disponuje téměř jedním biliónem eur deviz... Jan Čermák Analytik a ekonom ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák