
Nevěrní klienti: Polovina mění banku kvůli poplatkům
Typickým českým klientem je záletník, který přechází volně mezi bankami. Setrvání u dané banky je podmíněno poplatkovou strukturou a výše úrokových sazeb na depozitních a úvěrových produktech. Banku je ochoten vyměnit každý druhý klient. Nabídka lepšího servisu nechává 76 % klientů netečných. Jejich cíl je jednoduchý. Ušetřit za každou cenu.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 24/03/2014

Pozitivum pro ČNB – Češi utrácejí s rozumem
Ostatně už dříve se ukázal velký kontrast mezi tím, jak růžový obrázek nám vytvá...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Hnutí ANO vítězem voleb, na stole je rozvolněnější rozpočtová politika
Nová vláda převezme ekonomiku ve slušné kondici. Hospodářský růst zrychluje a za...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Inflace v září pod odhadem trhu i ČNB
I když nemáme k dispozici detailní strukturu a s přesnější analýzou je třeba si ...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
