Nový pohled na marketingový mix - Complex event processing - marketingové kampaně na míru zákazníkovi i jeho momentální situaci
Nástroje pro řízení marketingu v reálném čase dramaticky mění nejen přístup k zákazníkům a produktům, ale i podobu marketingového mixu. Vymýšlení scénářů se stane povinnou součástí práce marketérů a produktových manažerů ve finančních ústavech i kreativců, kteří pro ně pracují v agenturách. Pro zákazníky zase skončí doba, kdy byli obtěžováni v těch nejnevhodnějších okamžicích.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 25/01/2013
komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá?
Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám
Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
Služby přebírají otěže ekonomiky
Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas