
Pobočky mají v retailu i nadále své místo, jejich role se však mění
Prostřednictvím internetu dnes mohou lidé z pohodlí domova pracovat, nakupovat nebo třeba spravovat své finance. Skrze elektronické bankovnictví a webové stránky vyřídí téměř veškeré své bankovní transakce, aniž by zabíjeli svůj čas na pobočce. Podle některých bankéřů je éra internetu právě ta, která bude znamenat konec kamenným pobočkám. Je tomu skutečně tak? Nebo současné pobočky jen nevyhovují požadavkům dnešních klientů? A jak by taková pobočka, na kterou se klienti rádi vracejí, měla vypadat?

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 15/09/2015

Česká ekonomika si drží tempo
Je to sice nejrychlejší růst za více než dva roky, ale přece jenom jde o číslo o...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Kdy začnou Ameriku (reálně) bolet celní tarify?
K významné redukci obchodní výměny na trase Washington-Peking došlo od 10. dubna...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Nepřekvapivé zhoršení nálad v české ekonomice
Náladu podnikatelů negativně ovlivnil vývoj v průmyslu, který sice v posledních ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
