 
      
       
Sociální sítě a bankovnictví: jak to jde dohromady?
 
       
               
      
                        
        
        
    
   Získat výhodnější úrokovou sazbu na hypotéku díky sdílení na sociálních sítích? Posílat peníze svým přátelům „po Facebooku“, aniž byste znali jejich číslo účtu? Nebo jen možnost veřejně si postěžovat, když se vám nelíbilo chování bankéře na pobočce? To všechno je dnes možné díky tomu, že sociální média a bankovní sektor se spolu už delší dobu učí spolupracovat. Někomu se to daří více, jiným méně. 
       
      
            Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
            využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte 
              ZDE.
              
          
                     
           Datum
          vytvoření: 18/12/2014 
        
                               komentáře
       komentáře 
      
    
        
            
Pozitivum pro ČNB – Češi utrácejí s rozumem
        
    
    
                
            Ostatně už dříve se ukázal velký kontrast mezi tím, jak růžový obrázek nám vytvá...
    
    
        Petr
        Dufek,
        hlavní ekonom Banky Creditas
    
    
       
  
               
       
    
   
      
    
        
            
Hnutí ANO vítězem voleb, na stole je rozvolněnější rozpočtová politika
        
    
    
                
            Nová vláda převezme ekonomiku ve slušné kondici. Hospodářský růst zrychluje a za...
    
    
        Dominik
        Rusinko,
        hlavní ekonom ČSOB Private Banking
    
    
       
  
               
       
    
   
      
    
        
            
Inflace v září pod odhadem trhu i ČNB
        
    
    
                
            I když nemáme k dispozici detailní strukturu a s přesnější analýzou je třeba si ...
    
    
        Jan
        Bureš,
        hlavní ekonom Patria Finance
    
    
       
  
               
       
    
    
  
  
  
  
       
      




