Přejít k hlavnímu obsahu
Jak si rozumí digitální marketing a finanční instituce?
Digitální marketing je na vzestupu, ovšem stále se hodí pro propagaci jen některých produktů a služeb. Sledování a komunikace v reálném čase je však stále v plenkách. Ostatně podívejte se sami na zkušenosti předních finančních domů.
Datum vytvoření: 26/05/2015
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
Červnový růst jádrové inflace CPI udrží stabilní úrokové sazby ČNB Ke zvolnění jádrové inflace je zapotřebí: 1) mírnější tlak na trhu nemovitostí (... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Vláda hospodaří v půli roku s deficitem 152 miliard, výhled je ale nejistý Inkaso roste jak v případě daní z příjmů fyzických (+13,9 %), tak i právnických ... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB si dává přestávku Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek