Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna přechází na bankovnictví George
Česká spořitelna v těchto dnech zahájila hlavní vlnu přechodu svých klientů z internetového bankovnictví Servis 24 na nové bankovnictví George. Jedná se o vůbec největší migraci na českém bankovním trhu, kterou do konce roku projde přes 1,5 milionu klientů České spořitelny, kteří nyní používají internetové a mobilní bankovnictví Servis 24. Od letošního května, kdy Česká spořitelna spustila ostrý provoz nového digitálního bankovnictví George, ho již aktivně využívá více než 600 tisíc klientů.

“V migrování klientů na nové internetové bankovnictví George se posouváme do další významné fáze. Před námi je nyní migrace zhruba jednoho milionu klientů, kterou chceme v jednotlivých vlnách zvládnout do konce letošního roku,“ říká Filip Zeman, ředitel digitálního bankovnictví České spořitelny a dodává: “Každý klient internetového bankovnictví od nás dostane v předstihu informace, kdy se ho migrace týká a co je pro přechod potřeba udělat. Rovněž pokračujeme v intenzivní komunikační kampani s cílem motivovat k přechodu na nové bankovnictví.”

Každý uživatel Servisu 24 dostává s předstihem tří týdnů SMS zprávu a zároveň upozornění přímo v Servisu 24, že začíná migrace. Z dosavadních zhruba 500 tisíc klientů, kteří do George přešli, jich nadpoloviční většina (54 %) realizovala přechod zcela dobrovolně. Fakt, že většina klientů zvládla celý proces přechodu na George s on-line průvodcem bez problému během několika minut se odráží v jejich vysoké spokojenosti s novou bankovní aplikací - 70 % klientů hodnotí George jako lepší internetové bankovnictví než předcházející Servis 24. Klienti rovněž kladně hodnotí komunikaci banky. Vyjma úvodních informačních SMS zpráv a on-line průvodce přímo v internetovém bankovnictví Servis 24 je klientům k dispozici také zákaznický non-stop chat přímo v Georgi, kde klientům s přechodem pomáhají pracovníci klientského centra. Způsob, jakým Česká spořitelna komunikuje přechod na George, vyhovuje 86 % klientů. Malá skupina klientů, kterou tvoří zejména starší generace, preferuje osobní kontakt a návštěvy v pobočkách České spořitelny.

“Každému klientovi jsme připraveni pomoci s přechodem na nové bankovnictví. Posílili jsme náš tým bankovních poradců, který je připraven pomoci skrze náš on-line chat nebo přímo na pobočce,” upřesnil Filip Zeman.

Větší bezpečnost díky aplikaci George klíč

George rovněž klientům přináší novou dvoufaktorovou metodu zabezpečení platebních transakcí prostřednictvím aplikace George klíč. S ním je klient ověřován osobním autentizačním PINem nebo biometricky při každém vstupu do George. Následná autorizace plateb v bankovnictví George probíhá pomocí osobního autorizačního PINu a není tak nutné potvrzování přihlášení a plateb prostřednictvím SMS zprávy. Přihlašování a zejména platby samotné jsou s aplikací George klíč rychlejší, pohodlnější a také bezpečnější. Mobilní aplikace George klíč naopak klientům umožňuje autorizované a zabezpečené volání na linku přímo z chytrého telefonu, a to bez nutnosti hlasového ověřování.

„V souvislosti s nedávným hackerským útokem na mobilní telefony klientů českých bank, kdy útočníci získali skrze aplikaci QRecorder přístup k SMS zprávám, kterými se potvrzují transakce v internetovém bankovnictví, doporučujeme našim klientům využívat aplikaci George klíč. Tato aplikace je proti podobným útokům imunní,“ doplňuje Filip Zeman.

O bankovnictví George

George byl vyvinut mezinárodním vývojářským týmem v rámci Skupiny Erste, který prostředí aplikace přizpůsobil současným trendům. Vsadil na intuitivní design a ovládání, typickým pro sociální sítě a mobilní aplikace. Aplikace prochází neustálým vylepšováním, které zvyšuje uživatelský komfort internetovým
i mobilním uživatelům aplikace. Celé řešení je postaveno na platformě otevřeného bankovnictví a umožňuje přidávání aplikací třetích stran a nových funkcionalit.

Jméno George bylo proto zvoleno jako mezinárodně srozumitelné a odkazuje na jméno prvního autopilota, kterého vyvinul před sto lety britský letec Lawrence Sperry a pojmenoval ho právě George. Výraz „Nech to na George” mezi piloty zdomácněl a dodnes ho pro označení autopilota používají. Věříme, že stejnou důvěru, kterou piloti vkládají do George-autopilota, budou naši klienti vkládat do našeho bankovnictví George, který jim usnadňuje život a pomáhá s hospodařením.

 

 

Datum vytvoření: 02/10/2018

Open Banking

Komentáře komentáře
Inflace v únoru dál zvolňuje, jsme na cíli a můžeme ještě níž Odchylka inflace oproti únorové prognóze ČNB se tak opět mírně rozšířila z 0,7 p... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
ECB míří k červnovému snížení sazeb ECB zůstává nadále pevně zakotvena v módu závislosti na příchozích datech. Ta za... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Reálná mzda se za poslední dva roky propadla o 11 % Žádná mzdová inflace či mzdová spirála se loni nekonala, protože vysokou inflaci... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek