Přejít k hlavnímu obsahu
iTea snídaně v úterý 24. 5. v City Tower
Customer journey: Jak stavět portál, na který se budou zákazníci vracet?

Online technologie mění chování zákazníka, a proto se musí přizpůsobit i obsah a forma digitální prezentace produktů a služeb. Zákazníka je nutné oslovovat konsekventně ve všech digitálních kanálech a být mu nablízku ve všech situacích, kdy se rozhoduje. To je skutečné naplnění pojmu „customer journey“. 

Ukážeme Vám, jak si Vaši nabídku v on-line světě zákazník oblíbí a hlavně jak se k ní dokáže vrátit ve chvíli, kdy se rozhoduje. Digitální nabídka musí oslovit všechny, kdo s ní přijdou do kontaktu: proto představíme novou metodu distribuce digitálních informací o produktech a službách do obchodní sítě a zároveň způsob, jak tuto síť lépe řídit. Následně poradíme, jakým způsobem zlepšit a hlavně zrychlit výrobu microsites. 

Program odborné snídaně:

8:30 Registrace a snídaně

9:00–9:30 Customer journey a online svět (Pavel Katolický)

9:30–10:00 Portál jako prostředek pro řízení obchodní sítě (Vlado Alexovič)

10:00–10:15 Přestávka

10:15–10:45 Akcelerátory pro realizaci microsites (Oldřich Hollmotz)​

Komu je snídaně určena?  Vedoucím IT oddělení, manažerům marketingových oddělení a všem, kdo mají odpovědnost za digitální kanály, či obchodní distribuční sítě.
Kdy: 24. 5. 2016 od 8:30 do 11:00 hodin 
Kde: Konferenční centrum Tower, Hvězdova 1716/2b, Praha 4 - Pankrác

Více informací týkajících se konference a zároveň i registrace na jtopolova@trask.cz. Svou účast potvrďte nejpozději do 20. května 2016.

Datum vytvoření: 16/05/2016
-- Redakce
komentáře
Rok, na který hned tak nezapomeneme Poprvé už na jaře, kdy omezení služeb a (ne)dobrovolné odstávky v průmyslu způso... Petr Dufek Makroekonom
Profile picture for user Petr Dufek
Může trhům vydržet euforie z vítězství Joea Bidena? Velkou obavou trhů před letošními volbami byl strach ze scénáře, ve kterém Donal... Jan Bureš Hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Druhá vlna převálcovala nadějně se vyvíjející služby V září se službám obecně dařilo a jejich výkony reálně mírně rostly. Oproti před... Petr Dufek Makroekonom
Profile picture for user Petr Dufek
nepřehlédněte