Přejít k hlavnímu obsahu
Mobile is the new online!
Už za tři týdny v Národní technické knihovně v Praze zazní případové studie firem L'Oréal, Footshop.cz, Česká spořitelna, Slevomat, MSD, MasterCard, O2 a řady dalších, které ukážou jak pracovat s mobilními zařízeními v rámci online mixu.

Stane se tak na konferenci Mobile Marketing 2016 (prolink na http://www.mobilemarketing.cz/), která je už počtvrté určena především marketingovým ředitelům a manažerům, pro které je důležité držet krok s měnícím se trhem.

O jakých tématech se bude 23. 11. na Mobile Marketingu mluvit?

·      trendy na straně zákazníků i zadavatelů

·      role mobile v online době

·      zákaznický zážitek v digitálním světě

·      efektivita mobilní reklamy

·      jak rozdělit investice v rámci online mixu?

·      reklama, prodej a péče pomocí mobilních zařízení

·      technologické inovace a inspirace pro marketéry

·      a to zdaleka není vše

 

Konference Mobile Marketing 2016 se koná díky podpoře řady partnerů v čele s O2 a MasterCard.

Registrujte se ještě dnes a čerpejte zvýhodnění Early Birds! Končí už DNES, v pátek, 4. 11.

Datum vytvoření: 04/11/2016
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
Tři zajímavosti v slabším půlprocentním nárůstu HDP Podle ČSÚ především pokračující oživení spotřeby domácností a v menší míře inves... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Česká ekonomika si drží tempo Je to sice nejrychlejší růst za více než dva roky, ale přece jenom jde o číslo o... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Kdy začnou Ameriku (reálně) bolet celní tarify? K významné redukci obchodní výměny na trase Washington-Peking došlo od 10. dubna... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko