Přejít k hlavnímu obsahu
Mobile is the new online!
Už za tři týdny v Národní technické knihovně v Praze zazní případové studie firem L'Oréal, Footshop.cz, Česká spořitelna, Slevomat, MSD, MasterCard, O2 a řady dalších, které ukážou jak pracovat s mobilními zařízeními v rámci online mixu.

Stane se tak na konferenci Mobile Marketing 2016 (prolink na http://www.mobilemarketing.cz/), která je už počtvrté určena především marketingovým ředitelům a manažerům, pro které je důležité držet krok s měnícím se trhem.

O jakých tématech se bude 23. 11. na Mobile Marketingu mluvit?

·      trendy na straně zákazníků i zadavatelů

·      role mobile v online době

·      zákaznický zážitek v digitálním světě

·      efektivita mobilní reklamy

·      jak rozdělit investice v rámci online mixu?

·      reklama, prodej a péče pomocí mobilních zařízení

·      technologické inovace a inspirace pro marketéry

·      a to zdaleka není vše

 

Konference Mobile Marketing 2016 se koná díky podpoře řady partnerů v čele s O2 a MasterCard.

Registrujte se ještě dnes a čerpejte zvýhodnění Early Birds! Končí už DNES, v pátek, 4. 11.

Datum vytvoření: 04/11/2016
-- Redakce

 

linkedin

Komentáře komentáře
Nálada v české ekonomice na bodu mrazu Důvodem o trochu lepší – i když stále přece jen negativní – nálady je třeba vidě... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Hrozí české ekonomice měnová krize? Pravdou je, že tuzemskou ekonomiku sužuje řada významných makroekonomických nero... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB ponechává sazby stabilní a výrazně přepisuje prognózu Pravděpodobně proto, že ČNB opět zkrátila horizont měnové politiky do původních ... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš