Přejít k hlavnímu obsahu
Mobile is the new online!
Už za tři týdny v Národní technické knihovně v Praze zazní případové studie firem L'Oréal, Footshop.cz, Česká spořitelna, Slevomat, MSD, MasterCard, O2 a řady dalších, které ukážou jak pracovat s mobilními zařízeními v rámci online mixu.

Stane se tak na konferenci Mobile Marketing 2016 (prolink na http://www.mobilemarketing.cz/), která je už počtvrté určena především marketingovým ředitelům a manažerům, pro které je důležité držet krok s měnícím se trhem.

O jakých tématech se bude 23. 11. na Mobile Marketingu mluvit?

·      trendy na straně zákazníků i zadavatelů

·      role mobile v online době

·      zákaznický zážitek v digitálním světě

·      efektivita mobilní reklamy

·      jak rozdělit investice v rámci online mixu?

·      reklama, prodej a péče pomocí mobilních zařízení

·      technologické inovace a inspirace pro marketéry

·      a to zdaleka není vše

 

Konference Mobile Marketing 2016 se koná díky podpoře řady partnerů v čele s O2 a MasterCard.

Registrujte se ještě dnes a čerpejte zvýhodnění Early Birds! Končí už DNES, v pátek, 4. 11.

Datum vytvoření: 04/11/2016
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
Červencová důvěra poklesla jak u domácností, tak podnikatelů Citelný pokles v průmyslu následuje po červnovém růstu a hlavní příčinou je trad... Jakub Seidler, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user seidler
Česká inflace – devátá nejnižší v EU Inflace je v ČR už na normálních úrovních, avšak nelze zapomínat na fakt, že inf... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Týden ve znamení pauzírující ECB V tuzemsku inflace překvapila trh, analytiky i centrální banku ještě razantněji.... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko