Přejít k hlavnímu obsahu
Nový pohled na marketingový mix - Complex event processing - marketingové kampaně na míru zákazníkovi i jeho momentální situaci
Nástroje pro řízení marketingu v reálném čase dramaticky mění nejen přístup k zákazníkům a produktům, ale i podobu marketingového mixu. Vymýšlení scénářů se stane povinnou součástí práce marketérů a produktových manažerů ve finančních ústavech i kreativců, kteří pro ně pracují v agenturách. Pro zákazníky zase skončí doba, kdy byli obtěžováni v těch nejnevhodnějších okamžicích.
Datum vytvoření: 25/01/2013

linkedin

Komentáře komentáře
Inflace v květnu skončila nad odhadem, čeká nás vysoká volatilita Za květnovým překvapením jsou opět do značné míry velmi volatilní potraviny, kte... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Silnější růst HDP v prvním čtvrtletí nepřináší dezinflační zlom Silnější růst ekonomiky zůstává spojen s proinflačním tlakem jednotkových mzdový... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Růst mezd v české ekonomice zpomaluje Tempo mezd ve srovnání s rokem 2024 evidentně zpomaluje, a to mimo jiné v důsled... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek