Přejít k hlavnímu obsahu
Srovnávače jakožto další prodejní kanál ve finančním světě
To, že v dnešní době roste zájem ze strany klientů o nákup zboží prostřednictvím internetu, je obecně známý fakt. Touto cestou mohou lidé v klidu porovnávat mezi jednotlivými výrobky a na základě uváženého rozhodnutí vybrat ten, který je pro ně nejvýhodnější. Stejně jako se spotřebním zbožím je tomu i ve finančním světě, kde lidé dnes už také chtějí mezi jednotlivými produkty porovnávat.
Datum vytvoření: 20/07/2015
komentáře
Rok, na který hned tak nezapomeneme Poprvé už na jaře, kdy omezení služeb a (ne)dobrovolné odstávky v průmyslu způso... Petr Dufek Makroekonom
Profile picture for user Petr Dufek
Může trhům vydržet euforie z vítězství Joea Bidena? Velkou obavou trhů před letošními volbami byl strach ze scénáře, ve kterém Donal... Jan Bureš Hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Druhá vlna převálcovala nadějně se vyvíjející služby V září se službám obecně dařilo a jejich výkony reálně mírně rostly. Oproti před... Petr Dufek Makroekonom
Profile picture for user Petr Dufek
nepřehlédněte