 
      
       
Srovnávače jakožto další prodejní kanál ve finančním světě
 
       
                        
        
        
    
   To, že v dnešní době roste zájem ze strany klientů o nákup zboží prostřednictvím internetu, je obecně známý fakt. Touto cestou mohou lidé v klidu porovnávat mezi jednotlivými výrobky a na základě uváženého rozhodnutí vybrat ten, který je pro ně nejvýhodnější. Stejně jako se spotřebním zbožím je tomu i ve finančním světě, kde lidé dnes už také chtějí mezi jednotlivými produkty porovnávat.  
      
            Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
            využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte 
              ZDE.
              
          
                     
           Datum
          vytvoření: 20/07/2015 
        
                               komentáře
       komentáře 
      
    
        
            
Ekonomika ve třetím kvartále překvapila svým růstem s vyšší produktivitou
        
    
    
                
            Ekonomika se ve třetím čtvrtletí vrátila k silnějšímu růstu s expanzí HDP o 0,7 ...
    
    
        Jaromír
        Šindel,
        hlavní ekonom ČBA
    
    
       
  
               
       
    
   
      
    
        
            
Pozitivum pro ČNB – Češi utrácejí s rozumem
        
    
    
                
            Ostatně už dříve se ukázal velký kontrast mezi tím, jak růžový obrázek nám vytvá...
    
    
        Petr
        Dufek,
        hlavní ekonom Banky Creditas
    
    
       
  
               
       
    
   
      
    
        
            
Hnutí ANO vítězem voleb, na stole je rozvolněnější rozpočtová politika
        
    
    
                
            Nová vláda převezme ekonomiku ve slušné kondici. Hospodářský růst zrychluje a za...
    
    
        Dominik
        Rusinko,
        hlavní ekonom ČSOB Private Banking
    
    
       
  
               
       
    
    
  
  
  
  
       
      




