Srovnávače jakožto další prodejní kanál ve finančním světě
To, že v dnešní době roste zájem ze strany klientů o nákup zboží prostřednictvím internetu, je obecně známý fakt. Touto cestou mohou lidé v klidu porovnávat mezi jednotlivými výrobky a na základě uváženého rozhodnutí vybrat ten, který je pro ně nejvýhodnější. Stejně jako se spotřebním zbožím je tomu i ve finančním světě, kde lidé dnes už také chtějí mezi jednotlivými produkty porovnávat.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 20/07/2015
komentáře
Inflace odskočila od cíle
Jak je vidět, vlna zdražování u potravin sice v září polevila, ale rozhodně – ja...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Další negativní překvapení z trhu práce. Míra nezaměstnanosti je nejvyšší od roku 2017
Po sezónním očištění se podíl nezaměstnaných zvýšil dokonce na 4,7 %, což signal...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom Patria Finance
ČNB ponechává sazby beze změny, pro nejbližší měsíce potvrzuje stabilitu
Nová prognóza podle našich předpokladů přepsala hospodářský růst lehce dolů pro ...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom ČSOB

