Přejít k hlavnímu obsahu
Dlouhodobě investujeme do robotizace a automatizace služeb
Právě tyto služby se dle slov výkonné ředitelky skupinové komunikace ČSOB Renaty Němcové Pixové během koronavirové krize ukázaly jako klíčové. „I když jsme po celou dobu udržovali v provozu naši pobočkovou síť, doporučili jsme klientům maximálně využívat on-line přístup k bankovním službám a produktům,“ uvedla v rozhovoru pro Bankovnictví.
Pixová foto

Jaký vliv bude mít na komunikaci ČSOB   s klienty pandemie? Kdy všechny dceřiné   společnosti ČSOB „zmodrají“? A co CSR aktivity, jaký ty budou mít vliv na brand banky v dnešních těžkých časech? Právě na tyto otázky a mnoho dalších odpovídá Renata Němcová Pixová v novém čísle časopis Bankovnictví.

Ze své pozice jste zodpovědná za celou značku ČSOB. Jak velkou výzvou je pro vás integrace ČMSS, a tedy sjednocení pod ČSOB?

Z mého profesního hlediska je to mimořádná zkušenost. A to hned ze dvou pohledů. Prvním je vámi zmíněná integrace značek. U značek je podstatná esence vnímání firmy jako celku a její hodnoty, které představují i to, co lidem nabízí, co v nich asociují. Pokud měníme značku, musíme vždy dostatečně respektovat to, co v sobě nesla, proč byla mezi zákazníky oblíbená, proč se k ní vraceli a měli k ní důvěru. To jsou hodnoty, které musí naplňovat i nový brand. V našem případě je změna značky jednodušší, protože hodnoty, které má ČMSS, jsou blízko hodnotám ČSOB, ostatně toto nám potvrdil výzkum. Před tímto strategickým rozhodnutím jsme realizovali poměrně rozsáhlou analýzu – podívali jsme se detailně na celý trh bydlení, ověřili plánovanou změnu u klientů, rovněž potenciálních klientů a v neposlední řadě i zaměstnanců, a až na základě výsledku výzkumu jsme se rozhodli pro tuto změnu. Druhým pohledem je pak zjednodušování a zefektivnění procesů, o které ve skupině ČSOB usilujeme dlouhodobě. V marketingu již několik let pracujeme společně s kolegy ze všech bývalých marketingových týmů našich dceřiných společností. A schválně říkám bývalých, protože teď jsme prostě jeden tým. Sloučením týmů v celé skupině jsme dali dohromady experty na jednotlivé oblasti a podařilo se nám vytvořit jednu silnou marketingovou komunikaci, díky které nyní komunikujeme jednotně v rámci celé skupiny ČSOB.  

Datum vytvoření: 13/11/2020
komentáře
Může trhům vydržet euforie z vítězství Joea Bidena? Velkou obavou trhů před letošními volbami byl strach ze scénáře, ve kterém Donal... Jan Bureš Hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Druhá vlna převálcovala nadějně se vyvíjející služby V září se službám obecně dařilo a jejich výkony reálně mírně rostly. Oproti před... Petr Dufek Makroekonom
Profile picture for user Petr Dufek
Druhá vlna pandemie zvýší příjmové a majetkové nerovnosti Doposud pandemie na českém trhu práce nenatropila výraznější „nevratné“ škody. N... Jan Bureš Hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
nepřehlédněte