
Na krizi jsou naše firmy připraveny
Tvrdí to Wolfgang Schopf, místopředseda představenstva a CFO v České spořitelně. Podle jeho slov bude v následujících letech klíčovým tématem zejména posilování vztahu s klientem, přičemž právě v tom by měly pomoct nové technologie. „Klíčovou otázkou je, jak moc nám nové řešení pomůže posílit náš vztah s klientem a zvýšit tak jeho spokojenost. To je totiž to klíčové pro další růst zisků,“ uvedl v rozhovoru.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 11/10/2019

ČNB se líbí silná koruna a na nižší sazby si budou muset trhy počkat
Podle našeho očekávání ČNB zlepšila prognózu HDP na tento rok a očekává nyní pod...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

ČNB končí rok 2022 se ztrátou 412 miliard korun
Za negativním výsledkem roku 2022 stojí kombinace silnější koruny, dvouciferného...
Jakub
Seidler,
hlavní ekonom ČBA

Listopad bez intervencí ČNB
Pro trh zůstává nicméně podstatné, že je ČNB připravena v případě potřeby interv...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
