Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna připravila novou kampaň týkající se aplikace George
S moderní aplikací George jde všechno hravě. Takové je hlavní sdělení nové kampaně České spořitelny na mobilní bankovnictví George, až do konce září bude k vidění na TV NOVA, České televizi a od září i v kinech Cinema City.

Kampaň poběží také na sociálních sítích, v online prostoru a na venkovních billboardech. S kampaní na George bude možné se setkat i v metru, kde budou například zmiňovány výhody slevového programu Moneyback.

„V nové kampani na George cílíme zejména na mladé klienty. Představujeme jim naši mobilní aplikaci jako moderní a inovativní nástroj, který jim v mnoha situacích usnadní život,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny. 

Spořitelna v kampani například ukazuje, jak lze díky slevovému programu Moneyback v mobilním bankovnictvím George ušetřit při placení kartou u vybraných obchodníků nebo že se lze díky bankovní identitě (BankID) a George snadno vyhnout frontám na úřadech. Stejně tak si klienti mohou z bankomatu snadno vybrat bezdotykově hotovost díky načtení QR kódu v aplikaci George. 

Datum vytvoření: 15/08/2022

linkedin

Komentáře komentáře
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v březnu zůstává na cíli, v létě uvidíme další pokles Příběhy uvnitř spotřebitelského koše jsou však nadále velmi rozdílné.  Za poměrn... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš