Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna připravila novou kampaň týkající se aplikace George
S moderní aplikací George jde všechno hravě. Takové je hlavní sdělení nové kampaně České spořitelny na mobilní bankovnictví George, až do konce září bude k vidění na TV NOVA, České televizi a od září i v kinech Cinema City.

Kampaň poběží také na sociálních sítích, v online prostoru a na venkovních billboardech. S kampaní na George bude možné se setkat i v metru, kde budou například zmiňovány výhody slevového programu Moneyback.

„V nové kampani na George cílíme zejména na mladé klienty. Představujeme jim naši mobilní aplikaci jako moderní a inovativní nástroj, který jim v mnoha situacích usnadní život,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny. 

Spořitelna v kampani například ukazuje, jak lze díky slevovému programu Moneyback v mobilním bankovnictvím George ušetřit při placení kartou u vybraných obchodníků nebo že se lze díky bankovní identitě (BankID) a George snadno vyhnout frontám na úřadech. Stejně tak si klienti mohou z bankomatu snadno vybrat bezdotykově hotovost díky načtení QR kódu v aplikaci George. 

Datum vytvoření: 15/08/2022

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB si dává přestávku Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Ekonomika ani v červnu zatím nehlásí potíže s americkými cly Celkový indikátor důvěry podnikatelů sice lehce poklesl (o 1 bod na úroveň 100),... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Fed vyšperkoval stagflační prognózu lehce jestřábí rétoriku Zároveň je třeba dodat, že odhadovaná trajektorie úrokových sazeb vysílá lehce j... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák