Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna spouští dosud největší kampaň na kyberbezpečnost
Podzimní kampaň zaměřená na kyberbezpečnost je součástí dlouhodobého komunikačního konceptu #Silnější. Spořitelna do aktuální kampaně investuje vyšší desítky milionů korun. Kampaň ve třech navazujících částech upozorní na tři aktuálně nejrozšířenější kyberútoky - falešné investice, sociální manipulace a zneužití osobních údajů.
phishing

Součástí kampaně jsou i dvouminutové televizní minipořady v České televizi, které ukazují skutečné příběhy Čechů, kteří se stali obětí kyberpodvodníků. Spořitelně se meziročně podařilo snížit objem klientských škod u dokonaných kybernetických útoků o téměř polovinu. Cílem aktuální kampaně je pokračovat v edukaci klientů a dále snižovat objem škod.  

„Fakt, že se nám daří snižovat objem škod klientů v důsledku kyberpodvodů, je výsledkem systematického postupu proti kyberkriminalitě, který zahrnuje zejména kontinuální osvětovou komunikaci, nový systém detekce podvodných plateb využívající prvků umělé inteligence, a také speciální Kyberteam, který pečuje o klienty, u nichž akutně hrozí, že se stanou obětí kyberpodvodu, či se jí již stali,” říká Petr Zíma, manažer České spořitelny pro klientskou bezpečnost a bankovní identitu.     

„Podzimní kyberbezpečnostní kampaň je součástí našeho dlouhodobého konceptu #Silnější a jejím cílem je pokračovat v intenzivní edukaci Čechů a zároveň podpořit další snižování objemu škod, které jednotlivým klientům bank nastávají v důsledku kyberpodvodů,” říká Monika Hovorková, která v České spořitelně odpovídá za značku a komunikaci a pokračuje: “Chceme snižovat počty podvedených a zvyšovat počty uvědomělých lidí, kteří už neříkají jen „mně se to stát nemůže“, ale naopak praktiky šmejdů znají, prokouknou je a úplně nejlépe své znalosti posílají dál, čímž učí, a tak i chrání své blízké.” dodává Monika Hovorková, která v České spořitelně odpovídá za značku a komunikaci. 

Datum vytvoření: 13/09/2023

linkedin

Komentáře komentáře
Tři zajímavosti v slabším půlprocentním nárůstu HDP Podle ČSÚ především pokračující oživení spotřeby domácností a v menší míře inves... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Česká ekonomika si drží tempo Je to sice nejrychlejší růst za více než dva roky, ale přece jenom jde o číslo o... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Kdy začnou Ameriku (reálně) bolet celní tarify? K významné redukci obchodní výměny na trase Washington-Peking došlo od 10. dubna... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko